Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydatki na usługi infrastruktury chmurowej wzrosły w Q2 o 16% do 72,4 miliarda dolarów.

Analitycy z Canalys przyjrzeli się wydatkom globalnym na usługi infrastruktury chmurowej. Okazuje się, że te konsekwentnie rosną, wraz z nakładami na AI. 

Inwestycje w chmurę, sztuczną inteligencję i kanał partnerski są dziś ważnym punktem strategii wielu firm IT. Jak wskazują analitycy z Canalys, niepewność makroekonomiczna sprawia, że ​​klienci skupiają się na optymalizacji wykorzystania chmury w celu zmniejszenia kosztów. Do tej pory technologie AI i ich integracja z istniejącymi produktami nie doczekały się jeszcze powszechnej komercjalizacji, zatem nie miały znaczącego wpływu na przychody dostawców usług chmurowych. Jednak sztuczna inteligencja stanowi główny czynnik napędzający przyszłe inwestycje w chmurę.

W dzisiejszym krajobrazie biznesowym, w którym nacisk kładzie się na kontrolę kosztów, dostawcy usług w chmurze muszą zapewnić znaczny napływ nowych klientów i obciążeń, aby napędzać wzrost przychodów. Pojawienie się sztucznej inteligencji powoduje wprowadzenie nowych obciążeń do chmury i ma zwiększyć ogromny popyt na moc obliczeniową, tworząc nowe możliwości rozwoju.

„Najpopularniejszy model współpracy polega na tym, że partnerzy wnoszą specjalistyczną wiedzę branżową, wiedzę o procesach biznesowych i analizę danych” – powiedział Yi Zhang, analityk z Canalys – „Dostawcy usług chmurowych z kolei oferują partnerom wczesny dostęp do powstających technologii i zapewniają wsparcie techniczne”.

„W międzyczasie dostawcy muszą oddzielić ziarno od plew, jeśli chodzi o wdrażanie swoich strategii sztucznej inteligencji za pośrednictwem partnerów” – powiedział Alex Smith, wiceprezes Canalys – „Oznacza to skupienie się na partnerach, którzy budują praktyki usługowe wokół sztucznej inteligencji, angażują się w inicjatywy sprzedażowe i marketingowe skupiające się na sztucznej inteligencji, tworzą oryginalne przywództwo i przekonujące studia przypadków dotyczące aplikacji AI”