Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wyraźnie rośnie zainteresowanie modele DaaS.

Jak przewidywano od dawna, obserwujemy rosnące zainteresowanie subskrypcyjnym modelem wykorzystywania urządzeń – Device-as-a-service (DaaS). Tak przynajmniej wynika z badania The Subscription Economy Index (SEI) przygotowanego przez firmę Zuora. 

Trend rosnącego zainteresowania modelem DaaS jest faktem. Jak wynika z raportu, wzrost w ostatnich miesiącach wynosił około 36%, głównie dzięki elastyczności tego modelu. Najczęściej konsumowanymi produktami technologicznymi w modelu abonamentu są telefony i tablety, komputery, telewizory i akcesoria.

Urządzenia technologiczne odgrywają istotną rolę w naszym życiu, jednak ich cena znacznie wzrosła w ostatnich latach. Wystarczy spojrzeć chociażby na ceny smartfonów. W tym kontekście opłata za wykorzystanie sprzętu jest przedstawiana jako zrównoważona alternatywa dla zakupów, tak dla osób fizycznych, jak i firm. W ciągu ostatnich dziewięciu lat gospodarka subskrypcyjna pomnożyła się sześciokrotnie, co według badania The Subscription Economy Index (SEI) przygotowanego przez Zuora oznacza wzrost o ponad 435%.

Według danych firmy Simplr, najczęściej konsumowanymi produktami subskrypcyjnymi są telefony i tablety, które stanowią 28% całości, następnie laptopy, które stanowią 26%, a na końcu telewizory i akcesoria, które stanowią 21%. Trend ten nasilił się szczególnie w firmach, w których subskrypcja technologii wzrosła w ostatnich miesiącach o 36% dzięki elastyczności tego modelu, co oznacza oszczędności od 15% do 50% rocznie w porównaniu z przejęciem.

„Proponujemy niezrównaną wiarygodność – podkreśla w wywiadzie okładkowym Mariusz Ziółkowski, Senior Country General Manager TD SYNNEX