Wystartował konkurs dla partnerów Fujitsu „Ze stocku na stok” – do wygrania wyjazd na narty!
Fujitsu ogłosiło konkurs, w którym najaktywniejsi partnerzy i dystrybutorzy mają szanse wygrać marcowy wyjazd na narty. Premiowana będzie m.in. sprzedaż produktów z kategorii Datacenter oraz CCD, znajdujących się w aktualnej ofercie handlowej marki.
„Ze stocku na stok” to konkurs skierowany do partnerów, którzy w okresie od 7 listopada 2022 do 31 stycznia 2023 wykażą się największą sprzedażą wybranych produktów Fujitsu. Nagrodą jest wyjazd na marcowe, zimowe szaleństwo w Słowacji.
– Doceniamy aktywność naszych partnerów i mocno koncentrujemy się na promocjach i działaniach skierowanych do nich. Konkursy tego typu są działaniem cyklicznym, wciąż szukamy też nowych sposobów, aby wesprzeć działalność biznesową naszych Partnerów oraz uatrakcyjnić współpracę z nami – podsumowuje Marcin Gwara, Manager do spraw Partnerów z Fujitsu.
Więcej szczegółów na temat konkursu i jego zasad znaleźć można na stronie https://marketing.global.fujitsu.com/Fujitsu-konkurs-Ze-stocku-na-stok_pl.html