Wystartował serwis Amazon.pl sprzedaż w największym serwisie e-commerce na świecie jest już dostępna dla polskich firm.

Wystartował polski Amazon. Prawdę mówiąc, spodziewaliśmy się, że globalnemu gigantowi zajmie nieco więcej czasu uruchomienie polskiej wersji serwisu. O nadchodzącym starcie Amazon.pl firma informowała w styczniu, ale biorąc pod uwagę model biznesowy Amazonu, wymagający współuczestnictwa lokalnych firm, należało spodziewać się raczej późniejszego uruchomienia. 

 

To istotna informacja nie tylko dla kupujących, ale, może przede wszystkim, dla sprzedających. Amazon.pl daje bowiem możliwości handlowania w sieci na sprawdzonym na wielu rynkach modelu. To w praktyce największy na świecie sklep internetowy. Dotychczas był dostępny dla odbiorców z Polski albo jako anglojęzyczna wersja globalna, albo polskojęzyczna edycja sklepu Amazon z Niemiec.

 

Pojawienie się jednak serwisu Amazon.pl otwiera przede wszystkim liczne możliwości dla firm, które chcą sprzedawać poprzez tę platformę. Daje to bowiem dostęp do globalnego klienta. Na polskim rynku Amazon.pl będzie konkurować naturalnie z Allegro, a pośrednio także z chińskimi platformami e-commerce takimi jak AliExpress czy Gearbest, które są bardzo popularne w naszym kraju.

 

Póki co, oferta Amazon.pl nie jest imponująca… także jeśli chodzi o rozwiązania samego Amazonu. Chociażby lista czytników e-booków Kindle jest niepełna względem tego, co możemy kupić np. na Amazon.de.

 

https://itreseller.pl/itrnewoficjalna-data-premiery-a-po-co-niemiecki-sklep-zaczal-sprzedawac-procesory-desktopowe-intel-core-11-generacji-przed-ich-oficjalna-premiera/