Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wystawcy i partnerzy berlińskich targów IFA o nowej formule imprezy: „Dzięki wydajnemu formatowi IFA oferuje idealną platformę i z przyjemnością wspieramy tegoroczną edycję specjalną IFA 2020!”

Jak już wiemy, targi IFA 2020 odbędą się w terminie od 3 do 5 września w dość niezwyczajnej formule, wymuszonej sytuacją pandemii COVID-19. Co o nowej, hybrydowej formule wydarzenia mówią wystawcy i partnerzy IFA 2020?

 

Hans-Joachim Kamp, przewodniczący Rady Nadzorczej gfu Consumer & Home Electronics GmbH, organizator IFA, powiedział: „IFA Berlin to najważniejsze wydarzenie dla branży elektroniki użytkowej i sprzętu AGD. W ciągu ostatnich kilku tygodni ściśle współpracowaliśmy z zespołem IFA w celu opracowania koncepcji, która zapewni wszystkim naszym partnerom branżowym platformę, której potrzebują, aby porozmawiać o swoich innowacjach.”

 

Targi IFA są co roku jednym z największych wydarzeń rozgrywających się na berlińskich halach Messe Berlin. Nietrudno więc zrozumieć, dlaczego władze centrum targowego są zadowolone z ostatecznego planu na tegoroczną imprezę.

 

Dr Christian Göke, CEO Messe Berlin, skomentował: „Nasz zespół IFA naprawdę zrobił wszystko co mógł dla tej sprawy. Jestem niezwykle dumny z tego, jak poradzili sobie z tym wyzwaniem i opracowali rozwiązanie dla IFA 2020.”

 

Przypominamy, że tegoroczna IFA odbędzie się w hybrydowej formule – z ograniczoną liczbą gości na miejscu, za to z szerokim dostępem online. A jak na imprezę w mieszanej formule patrzą partnerzy i wystawcy?

 

(…) jesteśmy optymistami, jeśli chodzi o przygotowanie się do życia po zakończeniu blokady. Uważamy, że koncepcja IFA 2020 zapewnia równowagę, zachowując maksymalny wpływ przy napiętym budżecie. IFA 2020 ma nasze pełne poparcie – powiedział Benedict Kober, rzecznik zarządu, Euronics Deutschland eG, Euronics.

 

Jest ważniejsze niż kiedykolwiek, aby zapewnić pozytywne impulsy dla przemysłu i handlu za pomocą tego globalnego wydarzenia na żywo we wrześniu. Dzięki wydajnemu formatowi IFA oferuje idealną platformę i z przyjemnością wspieramy tegoroczną edycję specjalną IFA 2020 jako europejski i niemiecki lider rynku – powiedział Volker Klodwig, wiceprezes wykonawczy ds. Sprzedaży (REU-CE), BSH.

 

Jako wiodące targi, IFA jest najważniejszą platformą komunikacji i innowacji dla ekspertów i całej branży. Niezależnie od tegorocznego formatu wydarzenia, nie możemy się doczekać wymiany partnerskiej – powiedział Dr. Stefan Müller, CEO expert SE

 

Głos zabrał także Richard Yu, dyrektor generalny Huawei: Huawei uczestniczy w IFA od 9 lat. Była to doskonała platforma dla Huawei do promowania naszych produktów i strategii, a także do spotkań z przyjaciółmi na całym świecie. Czekamy na dołączenie do wydarzenia w nowej formie.

 

Naprawdę zaskakująca i inspirująca koncepcja IFA we właściwym czasie. Obecnie badamy, jak najlepiej wykorzystać te pomysły do ​​realizacji globalnych ambicji Fitbit. – Michael Maier, Fitbit Inc., CEO – Zapewnienie pozytywnych impulsów dla naszej branży, mediów i handlu jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

 

Technologia bezprzewodowa nigdy nie była tak ważna. Z niecierpliwością oczekuję na podzielenie się tym, w jaki sposób 5G, AI i inne kluczowe technologie zapewnią możliwości, których świat potrzebuje w tych niespotykanych czasach i nie tylko na IFA Berlin 2020 – powiedział Cristiano Amon, prezes Qualcomm, który poprowadzi keynote otwierający imprezę.

 

IFA od wielu lat jest jednym z najważniejszych punktów kontaktowych Sennheiser do współpracy z naszą rodziną branżową, mediami i klientami. W czasach, w których wymiana pomysłów i pozytywne impulsy są ważniejsze niż kiedykolwiek, cieszymy się z tak kreatywnego podejścia do ożywienia ducha IFA w 2020 r. Obecnie zastanawiamy się, jak najlepiej wykorzystać te rozwiązania dla Sennheiser – Dr. Andreas Sennheiser, współprzewodniczący firmy Sennheiser.

 

Czy jesteś gotowy na IFA 2020? Z pewnością jesteśmy… gotowi i podekscytowani. Zróbmy IFA! – podkreślił na zakończenie Hans-Joachim Kamp, Przewodniczący Rady Nadzorczej, gfu Consumer & Home Electronics.

 

https://itreseller.pl/itrnewifa-2020-najwieksze-targi-elektroniki-uzytkowej-w-europie-odbeda-sie-nie-tylko-online-w-ograniczonej-formie-zobaczymy-je-takze-na-zywo/