Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wzrasta zainteresowanie kibiców turniejami ESL One, Intel Extreme Masters i ESL Pro League. Największe turnieje ESL odnotowały ponad 90% wzrost oglądalności na całym świecie!

fot: Helena Kristiansson, ESL / IEM Katowice

 

ESL, największa na świecie firma esportowa, odnotowała znaczny wzrost w wielu statystykach dotyczących turniejów ESL. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2019 r. znacznie wzrosła liczba unikalnych użytkowników (+90%), godzin oglądania (+190%) i wyświetleń wideo (+55%). Jest to wynikiem większego zainteresowania kibiców turniejami ESL One, Intel Extreme Masters i ESL Pro League, które znacznie przebiły statystykami wydarzenia z 2018 r.*

 

W ciągu najlepszych czterech miesięcy z tego okresu odnotowane zostały duże przyrosty podczas głównych turniejów ESL, takich jak Intel® Extreme Masters Katowice w marcu, który gromadząc ponad 174 000 uczestnikami w ciągu dwóch weekendów, ustanowił rekordową liczbę oglądających wśród wszystkich turniejów ESL. W maju, zarówno ESL One Birmingham, jak i Intel Extreme Masters Sydney przewyższyły liczby widzów z ubiegłorocznych turniejów. ESL Pro League Occitanie w czerwcu również pobił swoje rekordy oglądalności, czyniąc ten sezon najbardziej oglądanym w historii ligi. ESL One Cologne w lipcu odnotował rekord najwięcej oglądanych godzin w turnieju CS:GO, który nie miał rangi major, a bilety zostały wyprzedane czwarty rok z rzędu. Odświeżenie marki w styczniu, pozytywnie wpłynęło na doświadczenie widzów, co zaowocowało znaczącym wzrostem prawie wszystkich najważniejszych wskaźników.

 

„Ten wzrost oglądalności i zainteresowania jest godny podziwu”, powiedział Ralf Reichert, dyrektor generalny ESL. „Otwarty ekosystem ESL umożliwia nam pracę z różnymi grami, które pozwalają ESL budować wyróżniające się, innowacyjne marki, takie jak IEM Katowice, ESL One Cologne i Birmingham, które rozwijają się i rosną z roku na rok. Będziemy dokonywać wszelkich starań, aby dalej budować świat, w którym każdy może być kimś, tworzyć ścieżkę dla każdego, kto weźmie udział w tych turniejach oraz dostarczać niezapomnianych chwil dla graczy, kibiców, partnerów”.

 

 

ESL 2019 r. – kamienie milowe

 

Intel Grand Slam ukończony w rekordowym czasie na ESL One Colgone

ESL One Cologne, powszechnie znane jako „Katedra Counter-Strike”, wyprzedało się cztery lata z rzędu i zanotowało 12,3 miliona oglądanych godzin, co dało nowy rekord turnieju CS:GO, który nie jest turniejem major. Zwycięska drużyna Liquid zabrała do domu łącznie 1 115 000 dolarów za zdobycie pierwszego miejsca i ukończenie drugiego w historii Intel Grand Slam za wygranie czterech pierwszych turniejów ESL i DreamHack Masters w rekordowym czasie 63 dni.

 

Odświeżenie ESL Pro League

Sezon 9 ESL Pro League i jego finały w Oksytanii na stadionie Sud de France Arena pobiły rekord oglądalności w całej historii ligi. Podwojenie oglądalności transmisji wideo do 66,6 miliona w porównaniu z Sezonem 8 i osiągnięcie ponad 16,1 miliona oglądanych godzin sprawiło, że był to najlepiej oglądany Sezon Pro League w swojej historii.

 

ESL One Birmingham ustanawia rekord oglądalności Dota 2

ESL One Birmingham, największy turniej w Wielkiej Brytanii, przewyższył najwyższą oglądalność turnieju ESL One Dota 2. Turniej osiągnął nowy rekord, wynoszący 306 070 widzów jednocześnie, co stanowi wzrost o 12,4% w stosunku do ostatniego rekordu w Hamburgu w 2017 roku. W ciągu weekendu na Dota 2 oglądano w sumie ponad 7,6 mln godzin.

 

IEM Sydney z nowym rekordem oglądalności w Australii

Tegoroczne wydarzenie z ponad 20 milionami widzów oglądającymi wirtualne zmagania pobiło wszystkie poprzednie rekordy oglądalności turnieju esportowego rozgrywanego w Australii. Fani Counter-Strike na całym świecie obejrzeli łącznie prawie 10 milionów godzin, co oznacza wzrost o 16% w stosunku do 2018 roku. Był to trzeci turniej zorganizowany w Sydney i 75. od jego rozpoczęcia w 2006 roku.

 

ESL oraz Intel gościli 174 000 fanów podczas najliczniej oglądanego turnieju esportowego w Katowicach

Wraz z 174.000 kibicami oglądającymi turnieje i towarzyszące im targi na żywo, 20 milionów ludzi oglądało każdego dnia transmisję online, co poskutkowało znaczącym wzrostem liczby widzów i sprawiło, że zawody stały się najlepiej oglądaną serią turniejów ESL w historii. Wydarzenie było transmitowane w 21 językach zarówno przez media tradycyjne, jak i cyfrowe.

 

ESL odegrało znaczącą rolę w kształtowaniu branży pod względem transmisji i produkcji imprez esportowych z udziałem najbardziej prestiżowych marek na świecie. Przecierało szalki dla turniejów stadionowych i konsekwentnie biło kolejne rekordy. Odświeżenie marki było kolejnym krokiem w strategii rozwoju ESL i lepiej zintegrowało marki partnerskie, powiększając przy tym swoją ogromną bazę fanów.