Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

X-kom i G2A kontynuują wspieranie polskiego esportu. Zespół X-kom AGO i G2A przedłużają współpracę, mają nowe plany na 2020.

Kibice X-kom AGO będą mogli skorzystać z promocji G2A także w tym roku. Platforma aukcyjna dla graczy przedłużyła umowę sponsoringową z polską organizacją esportową.

2019 był bardzo owocny, dlatego obie strony postanowiły kontynuować współpracę. Dzięki temu kibice Jastrzębi mogą także w tym roku zyskać 3% cashbacku, wpisując kod „AGO” przy składaniu zamówienia na G2A.COM.

– Niezwykle się cieszę, że światowy gigant z branży zakupów internetowych zdecydował się wrócić po kilku latach absencji do świadomości fanów e-sportu za pośrednictwem x-kom AGO – mówi Jakub Szumielewicz, prezes x-kom AGO. – Nasze rozwijające się instrumenty promocyjne wpływają pozytywnie na wzrost sprzedaży produktów na platformie G2A, co znacząco przyczyniło się do przedłużenia kontraktu. Rozszerzenie współpracy z takim partnerem dowodzi naszych kompetencji wpływania na generowanie sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów – dodaje.

– Współpraca z AGO to czysta przyjemność – mówi Patryk Romanowski, Senior Partnership Manager w G2A.COM. – Innowacyjnie podchodzą do tematu e-sportu i mają profesjonalnie zorganizowane zaplecze. AGO to znakomity partner, jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników i nie możemy doczekać się kolejnych wspólnych projektów – dodaje.

Współpraca x-kom AGO z G2A wystartowała na początku 2019 roku. Od tego momentu na materiałach wideo drużyny w serwisie YouTube zaczęło pojawiać się logo cyfrowej platformy dla graczy. W międzyczasie G2A zmieniło status z partnera na sponsora, dzięki czemu logo firmy trafiło na koszulki meczowe zawodników Counter-Strike: Global Offensive, Fortnite i StarCraft 2. W przyszłym roku x-kom AGO planuje jeszcze więcej działań prosprzedażowych za pośrednictwem swojego obecnego kanału YouTube, a także nowych, które zostaną uruchomione w 2020.

https://itreseller.pl/itrnewfacebook-inwestuje-w-branze-gier-cloud-gaming-bedzie-nowa-czescia-dzialalnosci-firmy-marka-zuckerberga/