Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Xerox Forum – największe doroczne spotkanie branży komunikacji graficznej po raz pierwszy w Warszawie, połączone z premierowym wdrożeniem najnowszej maszyny Xerox Iridesse Production Press.

Ponad 500 klientów i partnerów Xerox, zajmujących się drukiem produkcyjnym, wzięło udział w warszawskim spotkaniu Xerox Premier Partners Congress. Uczestnikom zaprezentowano najnowszego gracza na rynku, czyli maszynę Xerox IridesseTM Production Press. Była to także szansa na spotkanie z branżowymi ekspertami i dyskusje na temat rozwoju biznesu.

 

W dniach 21-24 maja 2018 roku, w Warszawie odbywał się Xerox Premier Partners Congress, największe wydarzenie w branży komunikacji graficznej (GC) Xerox w tym roku.

 

„Nasza branża się zmienia i to w wielu obszarach. Przechodzimy intensywnie okres cyfryzacji, wzrostu znaczenia inkjetu, możliwości kserograficznych czy działania w zgodzie z zasadą wartości dodanej – twierdzi Hubert Soviche, vice president of Graphic Communications for International Operations, Xerox. – Podczas naszego spotkania chcieliśmy pomóc partnerom i resellerom przygotować się do tych zmian i sprawić, że będą czerpać z nich zyski.”

 

Spotkanie zgromadziło łącznie ponad 500 klientów i partnerów Xerox z całego świata (w tym prawie 50 z Polski) i zostało połączone z dorocznym panelem Xerox Poland Elite Club oraz z premierą najnowszego urządzenia Iridesse. Jest to szybka, sześciostacyjna i jedyna cyfrowa maszyna, która łączy druk czterokolorowy z dwoma suchymi tuszami w odcieniach metalicznego złota i srebra oraz bezbarwnego w jednoprzebiegowej formie. Daje szansę na uzyskanie przewagi konkurencyjnej na trudnym rynku zdobień. Na zakup tego urządzenia, jako pierwsza w Europie, zdecydowała się polska firma Badge4U.

 

„Iridesse potrafi to, czego inne urządzenia nie potrafią. Ale najważniejsze jest to, co daje w ten sposób klientom – twierdzi Ragni Mehta, vice president, general manager, Cut Sheet Business, Xerox. – Stworzyliśmy maszynę, której zadaniem jest realizacja specjalnch efektów i cyfrowych uszlachetnień w rozsądnej cenie i w prostszy sposób. Dzięki temu nasi klienci mogą pozyskać nowych zleceniodawców i rozwijać się.”

 

Podczas spotkania uczestnicy wysłuchali prezentacji na temat ewolucji druku czy kierunków jego rozwoju. Oprócz tego mówiono o marketingowych aspektach prowadzenia działalności, planowaniu biznesowym czy inwestycjach.

 

„Zarówno biznes, jak i klienci szukają nowych sposobów na to, żeby wyróżnić się ze swoim produktemdodaje Andrew Copley, president, Graphic Communications Solutions, Xerox.Nasze portfolio druku produkcyjnego dostarcza kosztowo ekonomicznych, jakościowych i personalizowanych produktów, co przekłada się na generowanie zysków.”

 

Xerox Premier Partners Congress to część szerszej inicjatywy Xerox Forum, w ramach której odbywa się także spotkanie Graphic Communications Reseller Congress. To szansa na zdobycie nowej wiedzy, cennych wskazówek marketingowych i spotkanie z ekspertami z branży. Xerox Premier Partners Global Network jest źródłem innowacji, wiedzy w branży druku produkcyjnego. Działalność rozpoczęła w 2000 roku. Obecnie należy do niej 500 członków w 40 krajach.

 

Więcej informacji znajduje się pod linkiem:  http://www.xeroxdigitalhotspot.com.