Xerox i HCLTech przedłużają umowę na wprowadzanie innowacji dzięki AI i inżynierii cyfrowej
Xerox i i HCLTech ogłosiły rozszerzenie globalnego partnerstwa w zakresie usług inżynieryjnych opartych na sztucznej inteligencji i operacjach cyfrowych (DPO).
HCLTech będzie wspierać Xerox w jego nowym modelu operacyjnym „Reinvention”, czyli fundamentalnym i strukturalnym przeprojektowaniu firmy, który ma na celu zapewnienie jej długoterminowego i zrównoważonego wzrostu.
– Ewolucja Xerox Reinvention dostosowuje nasze zasoby w trzech kluczowych obszarach – poprawa i stabilizacja naszej podstawowej działalności w zakresie druku, zwiększona produktywność i wydajność poprzez utworzenie nowej organizacji Global Business Services oraz zdyscyplinowana realizacja dywersyfikacji przychodów – powiedział na początku tego roku Steven Bandrowczak, dyrektor generalny Xerox.
HCLTech ma wspomagać nowo utworzoną organizację Xerox Global Business Services (GBS) w zakresie kluczowych wskaźników biznesowych, takich jak kapitał obrotowy, łączność urządzeń, wydajność sprzedaży i skuteczność zdalnego rozwiązywania problemów.
– Jesteśmy dumni z partnerstwa z Xerox i z niecierpliwością czekamy na pogłębienie naszej współpracy w celu zwiększenia strategicznej wartości w zakresie rozwoju nowych usług, wzrostu i optymalizacji kosztów – powiedział Raghu Kidambi, wiceprezes korporacyjny i globalny szef operacji cyfrowych w HCLTech. – Naszym celem jest wspieranie Xerox w ewolucji miejsca pracy, umożliwiając organizację bardziej opartą na sztucznej inteligencji, usługach inżynieryjnych i oprogramowaniu.
Xerox i HCLTech współpracują ze sobą od 2009 roku.