Xerox rozwija nowoczesne technologie dla dostawców druku – Xerox Iridesse Production Press oraz XMPie Circle PersonalEffect Edition z nagrodami InterTech Technology Awards.
Technologie Xerox, które zapewniają dostawcom usług drukarskich natychmiastowy dostęp do tworzenia zdobień drukarskich i spersonalizowanej komunikacji omnichannel, zostały uznane za mające znaczący wpływ na branżę. Xerox Iridesse ™ oraz XMPie Circle PersonalEffect® Edition otrzymały prestiżowe nagrody InterTech ™ Technology Awards.
Konkurs InterTech ™ Technology Awards organizowany jest przez największe stowarzyszenie branży graficznej Printing Industries of America (PIA), które docenia technologie zmieniające oblicze druku. Jim Workman, wiceprezes Centrum Technologii i Badań, PIA, powiedział: „Szukamy innowacyjnych urządzeń i oprogramowania, które mogą otworzyć nowe możliwości przed firmami poligraficznymi.”
Iridesse wprowadza rozszerzony zestaw metalicznych kolorów i specjalnych efektów , dzięki którym drukowane produkty błyszczą i wprowadzają nową jakość. Natomiast, Circle zapewnia klientom technologię przekształcającą ich biznes w odnoszącą sukces działalność opartą na komunikacji wielokanałowej.
„Dla naszych klientów technologia Iridesse i XMPie to potężne narzędzia biznesowe, które przenoszą drukowane aplikacje i kampanie marketingowe na wyższy poziom. Wraz z rosnącym popytem na zdobienia oraz zautomatyzowane, kompleksowe rozwiązania marketingowe, nasza technologia pozwoli klientom wyprzedzić konkurencję ” – Andrew Copley, prezes Graphic Communications Solutions w Xerox.
Iridesse to jedyny, sześciokolorowy cyfrowy system drukujący , który łączy drukowanie w czterech kolorach podstawowywch z dwoma specjalistycznymi: złotym, srebrnym lub przezroczystym tonerem w jednym przebiegu druku. Urządzenie zapewnia żywe kolory CMYK, bogate kolory metaliczne i opalizujące efekty specjalne.
„Sędziowie rozważali możliwość drukowania CMYK z wykorzystaniem wielu metalicznych, suchych tonerów w jednym przebiegu , przy pełnej prędkości urządzenia i bardzo wysokiej rozdzielczości. Zauważyli, że produkcja efektów specjalnych w tym cyfrowym systemie drukującym jest dodatkowo zwiększona dzięki możliwości szybkiej zamiany farb na różnych stanowiskach.” – powiedział Jim Workman, wiceprezes Centrum Technologii i Badań, PIA.
Circle to jedyne, wielokanałowe rozwiązanie komunikacyjne łączące zindywidualizowaną treść i przepływ pracy, wykorzystujące marketing automation. Potężne oprogramowanie do automatyzacji łączy każdy etap produkcji kampanii marketingowej – od planowania i tworzenia, do wdrożenia i monitorowania wydajności. Circle umożliwia dostawcom drukarek łączenie się z innymi platformami, takimi jak: Salesforce i Facebook, w celu łatwiejszej integracji punktów kampanii.
„Sędziowie uznali, że Circle jest najlepszym rozwiązaniem do automatyzacji marketingu w kampaniach omnichannel. Łączy w sobie narzędzie do wizualizacji, funkcje łączności i integracji oraz względną przystępność cenową. Te aspekty sprawiły, że juryuznało , że Circle będzie miało znaczący wpływ na branżę” – dodał Jim Workman.
O XMPie
XMPie® to wydajne oprogramowanie do publikowania danych, które łączy bazy danych klientów i treści kreatywne, aby pomóc dostawcom usług, firmom świadczącym usługi marketingowe oraz małym i średnim przedsiębiorstwom, czerpać z danych i tworzyć spersonalizowane, wielofazowe kampanie wykorzystujące dzisiejszą komunikację, w tym druk, internet, e-mail i urządzenia mobilne. XMPie ma siedzibę w Nowym Jorku, w centrum badawczo-rozwojowym w Izraelu, a także sprzedaż, wsparcie i profesjonalne usługi serwisowe w USA, Europie oraz regionie Azji i Pacyfiku. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.xmpie.com