Xerox Holdings Corporation ogłosił utworzenie CareAR – firmy, która łączy CareAR, Inc., DocuShare® i XMPie w ramach jednej spółki holdingowej o nazwie CareAR Holdings. Firma CareER otrzymała wycenę post-money w wysokości 700 milionów dolarów po zainwestowaniu 10 milionów dolarów od ServiceNow, wiodącej firmy zajmującej się cyfrowym przepływem pracy. CareAR będzie kierowany przez prezesa i dyrektora operacyjnego Xerox – Steve’a Bandrowczaka, który rozszerzy swoją obecną rolę, aby pełnić również funkcję przewodniczącego CareAR, oraz Sama Waicberga, pierwotnego założyciela Care, Inc., który będzie pełnił funkcję prezesa CareAR.
Rozszerzona platforma usługowa CareAR, łącząca teraz system zarządzania treścią DocuShare, platformę cross-media XMPie i silnik sztucznej inteligencji Xerox PARC Alto AI, będzie wspierać pracowników serwisu narzędziami wizualnymi i dostępem do danych. Są one niezbędne do ciągłego świadczenia wysokiej jakości usług dla pracowników serwisu i klientów końcowych, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych i emisji gazów cieplarnianych przez dostawców. Podstawą nowej platformy CareAR® jest technologia rzeczywistości rozszerzonej, którą firma Xerox uzyskała dzięki przejęciu firmy CareAR, Inc., ogłoszonym na początku tego roku. Integruje się ona z usługą ServiceNow® Field Service Management i umożliwia technikom serwisowym korzystanie z wiedzy bardziej doświadczonych pracowników poprzez instrukcje na żywo dostarczane za pomocą wcześniej wspomnianej rzeczywistości rozszerzonej.
Platforma zarządzania usługami CareAR została zaprojektowana tak, aby była niezależna od branży i bezproblemowo integrowała się z platformą ServiceNow – lidera cyfrowego przepływu pracy. Ma tym samym zapewniać kompleksowe podejście do zleconych zadań, oraz wysokiej jakości wyniki dla klientów i pozytywne doświadczenia z oferowanych usług dla przedsiębiorstw w wielu branżach. Technologia rozszerzonej rzeczywistości firmy zmienia ekosystem świadczenia usług i odpowiada na kluczowe wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem i wsparciem pracowników, w tym:
- Wzmocnienie wsparcia pracowników dzięki narzędziom wizualnym i dostępowi do danych, które są potrzebne do konsekwentnego świadczenia wysokiej jakości usług dla pracowników serwisowych i klientów końcowych, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych i emisji gazów cieplarnianych przez dostawców usług.
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z umiejętnościami pracowników – związanych przede wszystkim z odchodzącymi na emeryturę osobami. Ponieważ obecnie, duża część doświadczonych pracowników przechodzi na emeryturę, organizacje usługowe nie będą już mogły polegać na szkoleniu opartym na przyuczaniu do zawodu, które od dziesięcioleci utrzymywało firmy usługowe. CareAR pomoże wykorzystać i zoptymalizować czas doświadczonych pracowników oraz umożliwi nowym pracownikom czerpanie z repozytorium wiedzy nadzorowanego przez predykcyjne możliwości sztucznej inteligencji CareAR.
- Wspieranie celów zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności pracodawców usługowych. CareAR ułatwia zdalne działania prewencyjne i konserwacyjne, redukując w ten sposób początkowe i kolejne dyspozycje techników. Niższe wysyłki skutkują mniejszą liczbą jeżdżących na trasach ciężarówek, a tym samym obniżeniem emisji dwutlenku węgla dla organizacji serwisowych. Dodatkowo lepiej poinformowani pracownicy zapewniają bezpieczniejsze miejsce pracy.
– Xerox zapewnił firmie CareAR możliwości, których potrzebują branże intensywnie korzystające z usług, z instrukcjami w czasie rzeczywistym, narzędziami wizualnymi i dostępem do danych na wyciągnięcie ręki każdego użytkownika, a wszystko to napędzane przez predykcyjną sztuczną inteligencję. Tworząc platformę, która jest intuicyjna dla cyfrowo rodzimych pracowników, oraz dzięki inwestycjom ServiceNow, wierzymy, że CareAR zdefiniuje i rozwinie kategorię Service Experience Management, rewolucjonizując branże w czasie, gdy jest to najbardziej potrzebne — powiedział wiceprezes i dyrektor generalny Xerox, John Visentin.
– Nasi klienci nigdy tak pilnie nie potrzebowali przepływów pracy, które zapewniają większą wydajność operacyjną, lepsze wyniki dla klientów i środowiska oraz większe bezpieczeństwo. Nasza inwestycja odzwierciedla nasze przekonanie, że CareAR ma potencjał dostarczania światowej klasy rzeczywistości rozszerzonej na poziomie korporacyjnym. Klienci korzystający z tej metody przez platformę ServiceNow mogą lepiej zdalnie radzić sobie z problemami, przyspieszając czas ich rozwiązywania i zmniejszając potrzebę kosztownych wizyt na miejscu, co również znacznie zmniejsza emisje dwutlenku węgla. Razem zapewniamy potężne usługi dla przedsiębiorstw w nowym świecie pracy — powiedział John Ball, starszy wiceprezes ds. przepływów pracy klientów w ServiceNow.
W związku z transakcją Xeroxowi doradzał Mizuho Securities USA oraz Willkie Farr & Gallagher LLP.