Xerox rozszerzył swoje rosnące portfolio oprogramowania poprzez przejęcie CareAR – firmy oferującej platformę wsparcia rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Xerox rozszerzył swoje rosnące portfolio oprogramowania poprzez przejęcie CareAR – firmy oferującej platformę wsparcia rozszerzonej rzeczywistości (AR). Dzięki niej pracownicy mogą mieć natychmiastowy dostęp do specjalistycznej wiedzy, poglądu wykonywanej pracy i to w czasie rzeczywistym.

 

CareAR może ocalić firmy przed wielomilionowymi stratami

Obecnie jedna trzecia zgłoszeń serwisowych na miejscu wymaga zdalnej pomocy ekspertów w celu rozwiązania problemów. Nie są oni jednak w stanie skutecznie przekazać kontekstu sytuacji. W efekcie tego klienci odczuwają opóźnienia w komunikacji, denerwują się, w związku z tym ich utrzymanie jest nie lada wyzwaniem. Ponadto, warto zaznaczyć, że unieruchomienie maszyn w celu naprawy problemu może być bardzo kosztowne – w zależności od wielkości firmy, straty mogą sięgać od 300 000 do 5 milionów dolarów za godzinę. Oprogramowanie CareAR™ pozwala pracownikom w sposób całkowicie zdalny przekazywać informacje np. na temat problemów oraz w czasie rzeczywistym wskazywać rozwiązanie. Jest to możliwe dzięki połączonemu zestawowi narzędzi AR, wykorzystujących do pracy komputery stacjonarne, urządzenia mobilne czy rozwiązania typu smart glass (inteligentne szkło).

 

Nasze oprogramowanie odpowiada na największe potrzeby klientów – zarządzanie treścią, transformację cyfrową i spersonalizowaną komunikację. Teraz dodaliśmy do tego rzeczywistość rozszerzoną klasy enterprise – tłumaczy Steve Bandrowczak, prezes i dyrektor ds. operacyjnych w firmie Xerox. Łącząc DocuShare®, XMPie i CareAR, stworzyliśmy software’owy biznes, który zarówno razem, jak i osobno, jest w stanie wspierać szeroki zakres potrzeb klientów.

 

CareAR jest najnowszym uzupełnieniem portfolio rozwiązań Xerox, które pomagają przedsiębiorstwom w cyfrowej transformacji. Obejmują one produkty do automatyzacji i centralizacji, takie jak DocuShare, czy platformę do zarządzania treścią zapewniającą solidne narzędzia do automatyzacji procesów i wspierania transformacji cyfrowej w chmurze. W ofercie jest także XMPie – elastyczna technologia umożliwiająca dostosowanie i personalizację zasobów w punktach styku z klientem, zarówno online, jak i offline, w celu pełnej integracji kampanii marketingowej.

 

Integracja CareAR z ServiceNow

Jak wskazuje Michael Ramsey, wiceprezes Customer Workflow Product Management w ServiceNow, oprogramowanie CareAR wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość jest zintegrowane i certyfikowane z usługą. Pomaga klientom zdalnie przeglądać i rozwiązywać problemy.

 

Przejęcie tej technologii przez Xerox może pomóc w stworzeniu dalszych możliwości unowocześniania w obszarze usług, obsługi klienta i usług IT wykorzystujących możliwości Now Platform i CareAR. – dodaje Ramsey.

 

Z myślą o wspólnych klientach ServiceNow współpracuje obecnie z Deloitte w celu zintegrowania platformy CareAR dla ServiceNow® z systemami obsługi operacji i wsparcia przepływu pracy.

 

Platforma CareAR firmy Xerox umożliwia nam poszerzenie zasięgu działalności o rynek usług ServiceNow – powiedział Asish Ramchandran, dyrektor Deloitte Consulting LLP. CareAR stanowi kolejny krok w cyfrowej transformacji organizacji, a razem mamy możliwość dostarczania rozwiązań nowej generacji, które zapewniają lepsze wyniki i przynoszą wartość dla naszych wspólnych klientów.

 

Nowa gałąź działalności biznesowej poświęcona oprogramowaniu AR będzie prowadzona przez Sama Waicberga, wiceprezesa i dyrektora generalnego ds. Usług Cyfrowych w firmie Xerox oraz byłego współzałożyciela i dyrektora generalnego CareAR (przed przejęciem przez Xerox).

 

https://itreseller.pl/itrnew44-mld-strat-w-wyniku-wykluczenia-huawei-z-5g-w-polsce/