Xerox zmienia zasady Programu Partnerskiego – Od teraz Partnerzy będą mogli współpracować na prostszych zasadach i z możliwością uzyskania większych back-rabatów.

Nowa odsłona Programu Partnerskiego ma zrewolucjonizować sposób współpracy firmy z Partnerami. Dostaną oni do rąk narzędzia, dzięki którym łatwiej będzie im zarządzać sprzedażą urządzeń Xerox. To m.in. dostęp do platformy SMART, która automatycznie generuje oferty i plasuje je w porównywarce rynkowej. Producent postawił także na serię spotkań Discovery Events, prezentujących ofertę biznesową, a także Digital marketing, pomagających Partnerom promować swoją ofertę w internecie. Jak twierdzą przedstawiciele Xerox, zasady Programu są bardzo przemyślane, a jego opracowywanie trwało od pewnego czasu.

 

„Nowy Program Partnerski to gwarancja wsparcia przez większy zespół specjalistów obsługujących Partnerów z segmentu Channel Managed Print Services. W naszej ofercie znajdą się też działania z zakresu promocji urządzeń A3 dla Document Technology Partners i sprzedaż urządzeń A4 z materiałami eksploatacyjnymi dla grupy Authorised Resellers. Dalej nie przestajemy kierować naszych produktów A4 do szerokiego rynku.” – mówi Dagmara Pomirska, Indirect Channel Sales & Marketing Director, Xerox Polska.

 

Osoby uczestniczące w Programie Partnerskim mogą liczyć na wyższe niż dotychczas back-rabaty i większe wsparcie marketingowe.

„Nowością jest wyposażenie Partnerów w narzędzie w postaci platformy CRM. Xerox chce maksymalnie uprościć współpracę Partnerów z końcowymi klientami, dlatego do ich rąk oddajemy aplikację Showpad, która ułatwia dostęp do materiałów marketingowych.” – dodaje Dagmara Pomirska, Indirect Channel Sales & Marketing Director.