Xerox zmienia zasady Programu Partnerskiego – Od teraz Partnerzy będą mogli współpracować na prostszych zasadach i z możliwością uzyskania większych back-rabatów.
„Nowy Program Partnerski to gwarancja wsparcia przez większy zespół specjalistów obsługujących Partnerów z segmentu Channel Managed Print Services. W naszej ofercie znajdą się też działania z zakresu promocji urządzeń A3 dla Document Technology Partners i sprzedaż urządzeń A4 z materiałami eksploatacyjnymi dla grupy Authorised Resellers. Dalej nie przestajemy kierować naszych produktów A4 do szerokiego rynku.” – mówi Dagmara Pomirska, Indirect Channel Sales & Marketing Director, Xerox Polska.
„Nowością jest wyposażenie Partnerów w narzędzie w postaci platformy CRM. Xerox chce maksymalnie uprościć współpracę Partnerów z końcowymi klientami, dlatego do ich rąk oddajemy aplikację Showpad, która ułatwia dostęp do materiałów marketingowych.” – dodaje Dagmara Pomirska, Indirect Channel Sales & Marketing Director.