Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Xiaomi nawiązuje współpracę z Mrozem

Xiaomi, światowy lider innowacji w dziedzinie technologii konsumenckiej, sukcesywnie rozbudowuje swoją społeczność. Do kręgu entuzjastów smartfonów producenta dołącza znany polski muzyk – Mrozu. Artysta zdecydował się wykorzystać najnowszy flagowiec, Xiaomi 14 Ultra, aby pokazać kulisy swojej trasy koncertowej.

Nowe urządzenie stało się dla artysty doskonałym narzędziem do komunikacji z fanami. Zarówno wielbiciele Mroza, jak i entuzjaści marki Xiaomi, otrzymają niepowtarzalną okazję, by zobaczyć, jak wyglądają kulisy pracy artysty. Mrozu wraz z zespołem przygotują serię materiałów video, które uchwycą codzienne wyzwania czy emocje związane z wyjściem na scenę.

„Od dłuższego czasu zastanawiałem się czy mogę być bliżej z moimi fanami. To oni sprawiają, że codziennie chce robić jeszcze więcej i tworzyć muzykę dla nich. Specjalnie dla nich przygotujemy video z backstage i rzucimy trochę światła na zakulisową codzienność” – komentuje Mrozu.

Xiaomi 14 Ultra to jedno z najnowszych flagowych urządzeń producenta, które zadebiutowało na globalnym rynku podczas Mobile World Congress (MWC) w Barcelonie. Jego największym atutem są zaawansowane funkcje fotograficzne. Z czterema tylnymi aparatami, w tym głównym posiadającym przysłonę ƒ/1.63-ƒ/4.0, Xiaomi 14 Ultra zapewnia doskonałą jakość obrazu nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.

Odpowiednie uchwycenie świateł i cieni na każdej fotografii zagwarantuje najwyższej jakości zestaw optyki. Obiektywy zastosowane w Xiaomi 14 Ultra stworzyła legendarna niemiecka firma fotograficzna Leica, która od 100 lat zapewnia rozwiązania najwyższej jakości.

„Jest dla nas niesamowitym wyróżnieniem, że Mrozu postanowił sięgnąć po jeden z naszych produktów. Wierzymy, że dzięki temu jego gwiazda będzie błyszczeć jeszcze jaśniej, a powstające materiały zakulisowe rzucą trochę światła na nieznaną szerokiemu gronu fanów codzienność. Tym bardziej cieszy, że to właśnie nasz najnowszy flagowiec, Xiaomi 14 Ultra, został przewodnikiem podróży, a Mrozu bohaterem w obiektywie aparatu” – skomentował Leo Bu, Head of Marketing Polska w Xiaomi.