Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Xiaomi Partnerem Technologicznym Polskiej Ligi Siatkówki i Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Gigant na rynku urządzeń mobilnych staje się częścią siatkarskiej rodziny na dwa najbliższe sezony.

Globalna marka Xiaomi została Partnerem Technologicznym Polskiej Ligi Siatkówki oraz Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Gigant na rynku urządzeń mobilnych staje się częścią siatkarskiej rodziny na dwa najbliższe sezony.

 

– Jestem dumny, że ta prężnie rozwijająca się firma dostrzegła potencjał drzemiący w naszej ligowej siatkówce – mówi Artur Popko, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A.Od lat konsekwentnie stawiamy na dużych partnerów, którzy chcą budować wspólne, długofalowe projekty. Mamy okazję rozpocząć współpracę z przedstawicielem świata cyfrowego, który w kolejnych latach będzie dla nas wszystkich niezmiernie ważny. Dziękuję Xiaomi za wybranie nas do współpracy, liczę że będzie ona bardzo owocna – dodaje.

 

Marka Xiaomi obecna będzie podczas meczów PlusLigi – Ligi Mistrzów Świata, TAURON Ligi, TAURON 1. Ligi, a także przy TAURON Pucharach Polski, meczach o Superpuchar, PreZero Grand Prix czy mistrzostw Polski Oldboyów.

 

 

– Podpisanie umowy z firmą Xiaomi jest niewątpliwie sukcesem całej polskiej siatkówki – mówi Jacek Kasprzyk, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej. – Zainteresowanie potężnej, globalnej firmy świadczy o sile naszej dyscypliny popartej sukcesami reprezentacji narodowych i silnych lig. Pozyskanie tak poważnego sponsora technologicznego ułatwi nam wejście nowych technologii do tego co robimy. Będziemy korzystać z produktów firmy Xiaomi, które trafią nie tylko do warszawskiej centrali, ale także do naszych ośrodków w całej Polsce. Jest to dla nas pozytywny, nie tylko technologiczny kop do przodu.

 

– Jest nam niezmiernie miło, że możemy wesprzeć kolejny projekt sportowy. Siatkówka jest dyscypliną drużynową, w której jako kraj osiągamy znaczące sukcesy. Cieszymy się, że będziemy mogli stać się ich częścią oraz wspierać Polską Ligę Siatkówki i Polski Związek Piłki Siatkowej w ich rozwoju. Jestem też pewien, że nasza współpraca nie tylko przyczyni się do dalszej promocji siatkówki w Polsce, ale też zaowocuje licznymi ciekawymi projektami oraz jeszcze lepszą znajomością naszej marki – powiedział Łukasz Bieniek, Deputy Country Manager Xiaomi Polska.

 

Poza ekspozycją marki Xiaomi w rozgrywkach, którymi zarządza PLS, umowa obejmować będzie także wsparcie technologiczne produktami partnera.

 

Lenovo globalnym liderem rynku PC w drugim kwartale 2021 roku. Interesujący remis na miejscu czwartym.