Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Xiaomi rozwija swoją sieć dystrybucji w Polsce, na przełomie listopada i grudnia zostanie otwartych 30 punktów sprzedaży Mi Points. 

Xiaomi rozwija swoją sieć dystrybucji. Na przełomie listopada i grudnia zostanie otwartych 30 punktów sprzedaży tzw. Mi Points.  Większość punktów zostanie otwartych już 29 listopada. Będą one zlokalizowane na terenie całego kraju. Sieć sprzedaży Mi Points będzie w pełni zintegrowana z oficjalnym sklepem mi-home.pl. Oznacza to, że produkty kupione online, klienci będą mogli odebrać w tych lokalizacjach. Wraz z Mi Stores, Mi Points stworzą sieć 45 punktów w blisko 40 miastach, w których będzie można kupić produkty Xiaomi bezpośrednio od producenta.

 

Mi Points to dedykowane przestrzenie w już istniejących sklepach. Są to głównie niezależne obiekty wielkopowierzchniowe oferujące smartfony oraz sprzęt IT, RTV i AGD. Część z nich jest zlokalizowana w galeriach handlowych. W ten sposób produkty Xiaomi mają wzbogacić ich ofertę oraz ułatwić dostęp do urządzeń marki również w mniejszych miastach.

 

Mi Points są wydzielonymi przestrzeniami w sklepach partnerów, w których prezentowane będą produkty Xiaomi. Chcemy w ten sposób zwiększać świadomość marki i naszych produktów w Polsce. Mamy nadzieję, że te punkty sprzedaży będą dużym ułatwieniem dla kupujących, zwłaszcza w okresie przedświątecznym – dodał Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.

 

30 punktów Mi Points otwartych zostanie na przełomie listopada i grudnia w miastach: Biała Podlaska, Białystok, Brodnica, Częstochowa, Darłowo, Garwolin, Gdynia, Kamień Pomorski, Kostrzyn nad Odrą, Koszalin, Kraków, Kutno, Lębork, Łowicz, Łódź, Ostrów Wielkopolski, Płock, Płońsk, Poznań, Przemyśl, Pyrzyce, Rzeszów, Siedlce, Sławno, Strzelce Krajeńskie, Szczecin, Środa Wielkopolska, Zduńska Wola, Złotów, Żuromin. Dokładne adresy Mi Points oraz lista promocji będą dostępne na mi-home.pl i mi.com/pl.

 

Mi Points będą zintegrowane ze sklepem mi-home.pl. Oznacza to, że produkty kupione online, klienci będą mogli odebrać w tych lokalizacjach.

 

Obecnie firma ma już 14 oficjalnych punktów Mi Store w Polsce, w 10 miastach: Rzeszów (Galeria Rzeszów), Szczecin (Centrum Handlowo-Rozrywkowym Galaxy), Kraków (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska), Warszawa (Galeria Mokotów, Westfield Arkadia i Galeria Młociny), Wrocław (Pasaż Grunwaldzki), Poznań (Centrum Posnania), Katowice (Galeria Katowicka), Gdynia (Centrum Riviera), Olsztyn (Galeria Warmińska), Lublin (Galeria Lublin Plaza) oraz Białystok (Galeria Alfa). Wkrótce zostanie otwarty również punkt w Gdańsku (Galerii Forum Gdańsk).

 

Rozwój sieci Mi Points pozwoli na szersze dotarcie do fanów marki. Po ich uruchomieniu, wraz z Mi Stores, stworzą sieć 45 punktów w 36 miastach, w których dostępne będą urządzenia producenta.