Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Xiaomi numerem 1 w Polsce! W trzecim kwatale 2020 producent (drugi raz z rzędu) utrzymał pozycję lidera polskiego rynku smartfonów, notując imponujący wzrost rok do roku, co potwierdził właśnie najnowszy raport Canalys.

Polski rynek smartfonów jest specyficzny. Pragmatyczni w kwestii wyboru sprzętu Polacy już dawno, szybciej niż inni, polubili smartfony Xiaomi. To ma odbicie w liczbach. Chiński producent ma obecnie 29% polskiego rynku, co sprawia, że został liderem po raz drugi z rzędu.

 

157% wzrostu względem analogicznego kwartału w roku ubiegłym. Chyba każdy życzyłby sobie takich wyników. Właśnie tak radzi sobie Xiaomi na polskim rynku. Według najnowszych danych Canalys, w III kwartale 2020 roku, Xiaomi utrzymało pozycję lidera na rynku smartfonów w Polsce oraz umocniło się na drugiej pozycji w regionie Europy Środkowo -Wschodniej i na trzeciej pozycji w całej Europie.

 

 

Dla Xiaomi polski rynek jest z pewnością wyjątkowy, bo to właśnie między Odrą i Bugiem chiński producent notuje jedne z najlepszych udziałów w rynku. Xiaomi wprawdzie ma też globalne sukcesy – wyparło przecież Apple z trzeciego miejsca największych producentów smartfonów na świecie. W Polsce jednak jest liderem już drugi kwartał z rzędu, z 29% udziałem. To o 2% więcej niż w Q2 2020, co oznacza, że producent umacnia swoją pozycję. Trudno się zresztą dziwić, widząc jak agresywnie wycenione są modele tej marki.

 

 

Xiaomi świetnie radzi sobie także w całym regionie CEE. Firma ma tu 27% rynku, co stawia ją na pozycji wicelidera. Wysoki, chociaż mniej imponujący niż w Polsce, jest także wzrost względem ubiegłego roku o 80%. Tu także widzimy wzrost udziału w rynku względem poprzedniego kwartału o 2%.

 

 

Europa Zachodnia ma nieco mniejsze przykłady ciepłych uczuć dla smartfonów Xiaomi. Widać to w danych dla Europy jako całości. Firma znajduje się na trzecim miejscu, z udziałem 19% w rynku, co stanowi wzrost względem Q2 2020 o 2%. Jeśli chodzi o porównanie z Q3 2019, Xiaomi w całej Europie sprzedało o ponad 90% więcej telefonów.

 

https://itreseller.pl/itrnewawanse-polakow-w-xiaomi-andrzej-gladki-obejmuje-stanowisko-z-cy-dyrektora-generalnego-w-regionie-cee-i-nordic-a-lukasz-bieniek-z-cy-dyrektora-zarzadzajacego-xiaomi-polska/