XPG, gamingowa marka firmy ADATA, została sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming.

Polski esport rozwija się bardzo dynamicznie od kilku lat i kolejne firmy z branży dostrzegają w nim potencjał wizerunkowy. Szczególnie (chociaż nie tylko), marki gamingowe mogą wiele zyskać we współpracy z odnoszącymi sukcesy drużynami. Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming.

Zawiązana ostatnio współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację współpracy odpowiada krakowska agencja WĘC PR.

XPG Invicta, nowa nazwa zespołu, pojawiła się zarówno na logo, jak i w materiałach tworzonych przez organizację. Sprzęt marki XPG zobaczymy natomiast w rękach zawodników Invicta Gaming, ponieważ gamingowe skrzydło ADATA będzie wspierało zespół także sprzętowo. Możemy też oczekiwać wspólnej aktywności w mediach społecznościowych organizacji oraz jej reprezentantów. Na fanów drużyny będą czekać konkursy, kody rabatowe, a nawet turniej online, w których będą mogli oni wygrać sprzęty oraz gadżety od XPG.

Współpracując z organizacjami esportowymi możemy poznać rzeczywiste potrzeby profesjonalnych zawodników. Między innymi dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć sprzęt komputerowy, który potrafi sprostać wymaganiom graczy. Mamy nadzieję, że wspólnie z Invicta Gaming nie tylko dotrzemy do kolejnych fanów esportu w Polsce, dla których już przygotowujemy szereg różnych atrakcji, ale także uda nam się realnie pomóc w rozwoju tej organizacji – mówi Michał Orłowski, szef polskiego przedstawicielstwa Adata Technology – właściciela marki XPG.

Współpraca pomiędzy XPG i Invicta Gaming została nawiązana na okres trwania Rainbow Six Polish Masters (28 maja – 6 września). Zespół Invicta jest jednym z faworytów tej ligi. W zmaganiach transmitowanych przez Polsat Games drużyna wystąpi już pod nową nazwą, reprezentując swojego sponsora tytularnego nie tylko w nazwie, ale także na koszulkach. Współpraca obejmie jednak również pozostałe dywizje Invicta Gaming.

Nawiązanie współpracy z Invicta Gaming to nie pierwsze działania XPG w świecie esportu. Marka obecnie jest sponsorem organizacji m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Japonii, Turcji oraz Wielkiej Brytanii, takich jak J.Storm, SunSister, YouthCrew Esports oraz Vexed Gaming. Za koordynację współpracy z polską organizacją esportową Invicta Gaming odpowiada WĘC PR. Krakowska agencja już od 1 stycznia 2016 roku prowadzi na polskim rynku działania z zakresu PR dla dla producenta popularnych dysków i pamięci USB – firmy ADATA, będącej właścicielem marki XPG.

https://itreseller.pl/itrnewgamingowa-marka-hp-omen-zostala-oficjalnym-partnerem-rozgrywek-esportowych-rainbow-six-polish-masters-2020/