Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

YouTube obniża jakość streamingu, by zapobiec zatkaniu sieci na terenie Unii Europejskiej w dobie masowej pracy zdalnej.

Wszyscy przenosimy się do pracy zdalnej, a każdy ma dostęp do sieci, prawda? A co gdyby ten dostęp okazał się utrudniony? Zapobiec temu mają decyzje dużych serwisów video, by zmniejszyć bitrate swoich streamów. 

 

Pisaliśmy już o apelu Komisji Europejskiej do dostawców usług telekomunikacyjnych celem nie stosowania blokad na serwisy video, które odpowiadają za duża część ruchu sieciowego. Firmy zajmujące się internetowym video także przyjęły na siebie nieco odpowiedzialności – wcześniej Netflix na terenie UE zadecydował o obniżeniu bitrate’u filmów, co ma wpłynąć na 25% spadek wagi plików. Teraz podobną decyzję podejmuje YouTube.

 

Po rozmowie Komisarza Thierry’ego Bretona z CEO grupy Alphabet Sundarem Puchai, i CEO należacego do Alphabet YouTube’a, Susan Wojcicki. Nie mamy tu wprawdzie informacji o skali ani terminie obniżenia jakości filmów na YouTube, ale ta decyzja nie może zostać uznana za niewłaściwą. Pewien spadek jakości video może wpłynąć drastycznie na poziom obciążenia sieci w Europie, przygniecionej obecnie nawałą wideokonferencji pracowników zdalnych.

 

https://itreseller.pl/itrnewhp-inc-zapowiada-rewolucje-w-druk-cyfrowym-hp-inc-oglosila-premiere-dwoch-nowych-maszyn-hp-indigo-piatej-i-szostej-generacji-tworzac-najbardziej-wydajne-portfolio-maszyn-do-druku-cyfrowego-na-swie/