Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

YouTube rozszerza funkcje zakupowe w trakcie trwania reklam

YouTube wprowadza funkcje zakupowe do swojego odpowiednika Tik Toka, czyli YouTube Shorts. Firma tak szuka dywersyfikacji strumienia przychodów ściśniętego przez spadek wydatków na reklamę.

Sprzedaż reklam w należącym do Alphabet YouTube spadła do 7,07 mld dolarów w trzecim kwartale z 7,2 mld dolarów rok wcześniej, ponieważ niektórzy reklamodawcy wycofali się z wydatków na reklamę w obliczu spowolnienia gospodarczego. Serwis streamingowy również testuje nowe systemy prowizji dla influencerów, którzy sprzedają produkty poprzez linki w filmach.

Raport pojawił się kilka miesięcy po tym, jak YouTube ujawnił nowy sposób dla twórców, aby zarabiać pieniądze na krótkich formach wideo, wprowadzając reklamy na swojej funkcji wideo Shorts i dając twórcom wideo 45% przychodów.

Dominująca w internecie platforma wideo ma problemy z konkurowaniem z serwisem TikTok, aplikacją, która rozpoczęła swoją działalność od hostingu filmów z synchronizacją ust i tańcem, a następnie rozrosła się do 1 miliarda miesięcznych użytkowników.