Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Firmy odnoszące największe sukcesy koncentrują się na kompleksowym doświadczeniu (Total Experience, TX), wynika z badania Avaya.

Avaya (NYSE:AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań do usprawniania i upraszczania komunikacji i współpracy, ogłosiła wyniki internetowego badania rynku przeprowadzonego przez IDG Communications. Wynika z nich, że firmy odnoszące największe sukcesy dostrzegają, iż koncentracja na kliencie obejmuje szereg wzajemnych powiązań pomiędzy klientami, pracownikami, użytkownikami i warstwą multiexperience. Choć wiele firm opracowuje właściwe strategie, najlepsze wyniki osiągane są tam, gdzie narzędzia i strategia łączą się i koncentrują na wzajemnych powiązaniach, aby zapewnić najwyższej jakości kompleksowe doświadczenie (Total Experience, TX).

Wyniki badania1 pokazują, że doświadczenie klienta jest nieodłączną częścią tożsamości marki, a jego utrzymanie jest obowiązkiem każdego pracownika. Firmy zgadzają się też z opinią, że pozytywne doświadczenie klienta wiąże się z takimi obszarami, jak przekazanie odpowiedzialności, odpowiednich kompetencji i wiedzy pracownikom (doświadczenia pracowników) – 82%, interakcje w ważnych momentach (multiexperience) – 83% oraz ze współdziałaniem ludzi, danych i technologii (doświadczenie użytkownika) – 83%. Nieco ponad połowa (59%) respondentów stwierdziła ponadto, że w każdym z tych aspektów kompleksowego doświadczenia (Total Experience, TX) osiąga odpowiednie wyniki.

Nie jest zaskoczeniem, że zorientowanie na klienta koreluje z pozytywnym doświadczeniem i strategiami komunikacyjnymi, jednak tylko 60% firm twierdzi, że posiada spójną strategię interakcji z klientem. Większość firm korzysta ze standardowych narzędzi i platform do obsługi klienta, takich jak poczta elektroniczna, telefon czy media społecznościowe. Firmy, które uzyskały lepsze wyniki w obszarze kompleksowego doświadczenia, udostępniają pracownikom nowsze narzędzia i platformy (komunikatory, czaty wideo, chatboty i wirtualni asystenci), które upraszczają obsługę i zmieniają doświadczenia klientów. Firmy te korzystają również z bardziej kompleksowych narzędzi analitycznych.

71% firm, które mają wysokie wartości wskaźnika kompleksowego doświadczenia i 74% mających dobre strategie interakcji, zwykle posiadają także technologię do analizy potrzeb i zachowań klienta. Ponadto, 97% firm twierdzi, że pracownicy wyposażeni we właściwą technologię mogą zmienić doświadczenie klienta. Właściwe narzędzia do komunikacji i współpracy dają wszystkim większe możliwości. Dzięki pełniejszym rozwiązaniom komunikacyjnym klienci i pracownicy mogą komunikować się w sposób odpowiadający ich potrzebom.

Avaya OneCloud™ CCaaS łączy wszystkie kanały – w tym głos, wideo, czat czy wiadomości – w celu zaoferowania klientom i pracownikom wygodnej, kompletnej obsługi w każdym punkcie kontaktu.

 

„Podejście uniwersalne dla wszystkich nie pozwala zaspokoić szerokiego spektrum potrzeb firm i ich interesariuszy” – powiedział Simon Harrison, Senior Vice President i Chief Marketing Officer, Avaya. „Kiedy firmy świadomie łączą myślenie o kliencie, pracowniku, użytkowniku i multiexperience, podnoszą poziom każdego z tych obszarów i mogą dostarczyć dokładnie to, co jest potrzebne w każdej konkretnej interakcji. Avaya OneCloud to platforma, która pozwala budować kompleksowe doświadczenie i pozwala poprawić zarówno doświadczenie klienta, jak i pracownika”.

 

Korzyści wnoszone przez Avaya OneCloud CCaaS obejmują:

  • Bardziej inteligentna samoobsługa: inteligentna, konwersacyjna samoobsługa 24/7 umożliwiająca także połączenie z żywym agentem.
  • Inteligentne przekierowywanie: łączenie klientów z optymalnymi pracownikami, z uwzględnieniem zdefiniowanych reguł biznesowych, wewnętrznego i zewnętrznego kontekstu oraz oczekiwanych wyników.
  • Inteligentna obsługa klienta: przewidywanie potrzeb i proaktywne angażowanie klientów dzięki inteligentnej obsłudze klienta pozwala wyprzedzić każdą interakcję.
  • W pełni skomunikowani pracownicy: usprawnienie współpracy w zespołach dzięki spójnej komunikacji, która likwiduje silosy zarówno we front, jak i back-office.
  • Uproszczenie dzięki adaptacyjnemu pulpitowi: wszystko, czego potrzebują pracownicy, można umieścić w jednym miejscu. Pracownicy otrzymują skonsolidowany, uproszczony widok pulpitu zawierający wszystkie potrzebne im informacje z kanałów głosowych i cyfrowych. Połączenie z aplikacją CRM pozwala najlepiej wykorzystać zalety obydwu rozwiązań.
  • Większe możliwości dzięki sztucznej inteligencji: gotowość na wszystko, czego klienci mogą potrzebować w przyszłości. Wzrost wydajności pracowników poprzez dostarczanie w czasie rzeczywistym podpowiedzi, inicjowanie działań związanych z przepływem pracy i zwiększanie zgodności z przepisami na podstawie wypowiadanych słów lub fraz.
  • Maksymalizacja wydajności: tworzenie silniejszych zespołów. Poprawa interakcji i identyfikacja słabszych obszarów dzięki zarządzaniu jakością i zaawansowanym tablicom wyników, które umożliwiają śledzenie, zarządzanie i poprawę wydajności zespołu dzięki grywalizacji, coachingowi i eLearningowi.

 

IDG Research jest firmą badawczą oferującą szeroki zakres usług dla marketerów technologicznych, które pomagają im w opracowywaniu strategii marketingowych i tworzeniu treści. Jako oddział International Data Group (IDG), światowego lidera w dziedzinie mediów technologicznych, danych i usług marketingowych, IDG Research udostępnia swoim klientom zasoby i doświadczenie dużej, globalnej firmy w formie małego przedsiębiorstwa skoncentrowanego na kliencie.

 

Lenovo zaprasza na pierwszy webinar z cyklu Lenovo Channel News.