Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kinguin, pierwszy na świecie rynek cyfrowy dla graczy, obecnie liczący 1,1 miliona aktywnych użytkowników płci żeńskiej, odnotował zadziwiający wzrost aż o 56%, w tej kategorii, w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Kinguin ujawniła dziś dane, które potwierdzają, że najwięcej kobiet gra w gry w Warszawie. Pierwszy na świecie rynek cyfrowy dla graczy, obecnie liczący 1,1 miliona aktywnych użytkowników płci żeńskiej, odnotował zadziwiający wzrost o 56%, w tej kategorii, w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

 

Skąd pochodzą grające kobiety?

  • 10,5% klientek Kinguin mieszka w Niemczech, co daje łącznie 115 000 użytkowników
  • W Polsce Kinguin obsługuje 94 000 aktywnych użytkowniczek
  • W pierwszej piątce znajdują się również Hiszpania (73 400 użytkowniczek), Francja (67 600) i Wielka Brytania (45 800)

 

Mimo że Niemcy mają najwięcej klientów płci żeńskiej, to Warszawa jest miastem o największej liczbie aktywnych graczy na Kinguin.net, z ponad 20 500 kobietami, mieszkającymi w naszej stolicy. Na drugim miejscu pod względem popularności znalazły się Madryt i Paryż (po 10 500 kobiet), a następnie Berlin (9 930 kobiet). Dane za ubiegły rok pokazały również, że klientki we Francji miały średnio najwyższe wydatki na gry w Europie, wynoszące 22,47 EUR.

 

Pracuję w Kinguin od prawie 4 lat i uwielbiam branżę gamingową. Międzynarodowy Dzień Kobiet był świetną okazją, aby pokazać, jak wiele kobiet na całym świecie wybiera gry komputerowe jako preferowaną formę rozrywki. W ciągu ostatnich kilku lat zauważyliśmy wzrost liczby kandydatek, które są entuzjastkami gier. Często w trakcie rozmów kwalifikacyjnych spotykamy się ze stwierdzeniem, że nasze rozmówczynie nie spodziewały się, iż pasja do gamingu może kiedyś okazać się atutem w ich rozwoju zawodowym. A jak się okazuje, faktycznie nim jest. Cieszymy się, że coraz więcej kandydatek jest aktywnymi graczami, a liczba ta rośnie z każdym rokiem!.” – podkreśliła Natalia Szepelowska, Head of People w Kinguin.

 

Które gry są najpopularniejsze wśród kobiet?

Kinguin ujawnił, że w 2020 roku the Sims 4 (symulator życia) była najpopularniejszą grą wśród klientek. Drugie miejsce przypadło Minecraft, grze survivalowo-eksploracyjnej, w której dbamy o przetrwanie naszej postaci, jednocześnie tworząc dowolne fantazyjne budowle z dostępnych materiałów. Trzecie miejsce zajął Rust, również gra z kategorii survivalowo-eksploracyjnej, natomiast tuż za podium uplasował się Fortnite – najpopularniejszy tytuł Battle-Royal. Pierwszą piątkę uzupełnia popularna wojenna gra akcji – Call of Duty.

 

Gentelmani nie pytają o wiek, jednak w tym raporcie możemy nieco uchylić rąbka tajemnicy. 66% klientek Kinguin.net mieściło się w przedziale wiekowym 18-34. Podczas gdy większość użytkowników płci żeńskiej była w wieku poniżej 35 lat, ponad 11% (121 000) klientek Kinguin ma ponad 55 lat.

 

Top 10 gier wybieranych przez kobiety w 2020:

  1. Sims 4
  2. Minecraft
  3. Rust
  4. Fortnite 
  5. Call of Duty: Black Ops IV 
  6. ARK: Survival Evolved 
  7. Lego Star Wars
  8. Planet Zoo  
  9. Anno 1800
  10. Skyrim

 

Ta informacja jest następstwem wiadomości, w której firma Kinguin ogłosiła osiągnięcie liczby 10 milionów klientów na całym świecie. Tylko w zeszłym roku przybyło 1,825,452 klientów, co oznacza wzrost o 20% od początku 2020 roku

 

https://itreseller.pl/itrnewit-reseller-tv-4/