Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Santander Consumer Bank przyspieszył o 30% zawieranie umów kredytowaych dzięki zastosowaniu jednorazowego podpisu elektronicznego oraz usług zaufania przez firmę Asseco.

Zawieranie umów kredytowych w Santander Consumer Bank zostało przyspieszone o 30% dzięki zastosowaniu jednorazowego podpisu elektronicznego. Asseco jest odpowiedzialne za wdrożenie usług zaufania oraz zapewnienie pełnego wsparcia, które obejmuje aspekty technologiczne, prawne oraz organizacyjne. Dzięki temu zwiększono szybkość, efektywność, a także wygodę pracy pracowników u partnerów handlowych oraz podniesiono jakość usług i skrócono czas obsługi klientów.

 

Bank przyjazny klientowi

Dynamiczny rozwój Santander Consumer Bank – Banku od kredytów, stale zwiększająca się sieć sprzedaży, chęć zaspokojenia potrzeb pracowników oraz klientów, a także rezygnacji z czasochłonnego, „papierowego” obiegu dokumentów sprawiły, że podjęto decyzję o wprowadzeniu nowoczesnych usług zaufania. Celem projektu było stworzenie procesu podpisywania umowy kredytu konsumenckiego zgodnego z ideą paperless, regulacjami unijnymi eIDAS oraz najwyższymi standardami user experience.

 

„Jesteśmy instytucją finansową w Polsce, która w 2020 roku może posługiwać się tytułem „Bank Przyjazny Klientowi”, przyznanym w procesie niezależnej certyfikacji prowadzonej przez firmę badawczą Experience Institute. 97% naszych klientów jest zdania, że jako bank mamy proste procedury, dzięki którym można w łatwy sposób zawnioskować o kredyt. Wdrożenie elektronicznego procesu zawierania umów kredytowych jeszcze bardziej wzmocniło postrzeganie nas jako banku otwartego na potrzeby klientów. Cyfryzacja sprzedaży produktów pozwoliła nie tylko na obniżenie kosztów związanych z papierowym obiegiem dokumentów, ale znacznie usprawniła nasze procesy wewnętrzne.” – powiedziała Ewa Muciek, Z-ca Dyrektora Pionu Technologii i Operacji, Santander Consumer Bank.

 

Digitalizacja w praktyce

System zaprojektowany oraz wdrożony przez Asseco Data System wspólnie z bankiem, dzięki digitalizacji potwierdzania dokumentacji kredytowej, skrócił czas obsługi klientów, umożliwiając zdalne zawieranie umów i akceptowanie ich przy użyciu zaawansowanych podpisów jednorazowych autoryzowanych kodami SMS. W ramach realizacji projektu zastosowano także kwalifikowaną pieczęć elektroniczną oraz kwalifikowaną usługę walidacji. Wprowadzenie procesów paperless pozwoliło na odciążenie backoffice’u i ograniczenie miejsca zajmowanego przez umowy w wersji papierowej.

 

Wdrożenie elektronicznego procesu sprzedaży skróciło czas zawarcia umowy kredytu o 30%*. Przyczyniło się też do podniesienia jakości pracy doradców w sieci partnerskiej banku, z których aż 80%* podkreśliło łatwość obsługi nowego procesu, a 40%* doceniło możliwość zawarcia umowy kredytowej bez użycia ani jednej kartki.

 

„Projekt dla Santander Consumer Banku wyróżnia skala i zasięg zastosowania cyfrowego zawierania umów kredytowych oraz wynikające z tego korzyści. Bank wdrażając produkty oraz usługi Asseco zyskał nowoczesne, wygodne i docenione przez partnerów narzędzie, które ułatwia im pracę, pozwala szybciej i wydajniej realizować procesy sprzedaży produktów z oferty banku.” – powiedział Artur Miękina, Dyrektor Sprzedaży Projektów Kluczowych, Asseco Data Systems.

 

Santander Consumer Bank wraz z Asseco projektują dalszą digitalizację procesów, które w pełni odpowiedzą na oczekiwania nowoczesnych konsumentów. W planach rozwoju znalazły się między innymi: podpis elektroniczny dostępny dla ponad 30 000 kontrahentów banku oraz e-podpis dostępny dla klientów w ponad 300 oddziałach.

 

https://itreseller.pl/itrnewhpe-prosty-przejrzysty-przewidywalny/