Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zbyt duża ilość narzędzi do pracy może ograniczać efektywność! Wynika z najnowszego badania „Work Your Way” przeprowadzone przez OnePoll na zlecenie Citrix Systems.

Badania pokazują, że udostępnione pracownikom przez firmy narzędzia, potrzebne do pracy zdalnej zwiększają ich zaangażowanie. Ale ta sytuacja ma też swoje drugie dno. Nowe badanie przeprowadzone przez Citrix Systems pokazuje, że wielu pracowników uważa, że muszą korzystać ze zbyt dużej ilości narzędzi, co ogranicza ich działania.

 

Nowe badanie „Work Your Way” przeprowadzone przez OnePoll na zlecenie Citrix, w którym przepytano 1000 decydentów IT i 2000 pracowników z USA, ujawniło kilka istotnych trendów. Liczba narzędzi, z których pracownicy korzystają w swojej pracy znacznie wzrosła, tworząc większą złożoność w miejscu pracy. Jak wynika z badania:

  • 64% pracowników korzysta z większej liczby narzędzi do komunikacji i współpracy, niż to miało miejsce przed pandemią oraz
  • 71% twierdzi, że praca, którą wykonują stała się bardziej skomplikowana

 

„Kiedy firmy organizują swoją działalność wokół nowych, hybrydowych modeli pracy, powinny na nowo zdefiniować rolę technologii i sposób jej zastosowania w swoich organizacjach. Chodzi o to, by rozwiązania pomagały ludziom w pracy, a nie ją ograniczały.” – powiedział Tim Minahan, wiceprezes ds. strategii biznesowej w Citrix.

 

Niezależnie od fizycznej lokalizacji, pracownicy muszą być wyposażeni w narzędzia, które zapewniają spójne, bezpieczne i niezawodne środowisko pracy oraz pozwalają im pracować na odpowiednim poziomie efektywności. Trzeba mieć na uwadze, że styl pracy w ostatnich miesiącach uległ zasadniczej zmianie. Wiele osób nie chce na stałe wracać do biur i pracować tak, jak wcześniej. Potwierdza to ww badanie: blisko 90% respondentów chciałoby w przyszłości utrzymać swobodę pracy w modelu hybrydowym, łącząc ją między dom, a firmowe biuro.

 

Jak wynika z badania “Work Your Way” blisko 90% przebadanych jej uczestników potwierdza, że ich firma, by ułatwić swoim pracownikom pracę w rozproszonym środowisku, jakim jest praca w modelu hybrydowym korzysta z rozwiązań tworzących cyfrową przestrzeń pracy. W rezultacie:

  • 72% pracowników twierdzi, że zastosowanie takich rozwiązań pozwoliło poprawić produktywność
  • 77% wskazuje, że ulepszyło wzajemną współpracę między poszczególnymi zespołami i pracownikami.

 

Te firmy, które stosują rozwiązania cyfrowej pracy mogą ją odpowiednio:

  • Ujednolicić: pracownicy mają dostęp do wszystkich wymaganych zasobów w dowolnym urządzeniu czy lokalizacji
  • Zabezpieczyć: dostęp kontekstowy i zabezpieczenia aplikacji zapewniają bezpieczeństwo aplikacji i informacji.
  • Ułatwić: funkcje analityczne, takie jak uczenie maszynowe czy uproszczone schematy działania, personalizują i automatyzują środowisko pracy.

 

 

Samsung Memory poszerza kanał sprzedaży, od teraz topowe dyski przenośne, karty SD i pamięci USB dostępne będą w sieci autoryzowanych sklepów oferujących sprzęt marki Apple – iSpot.