Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zebra Technologies przedstawia wyniki badania „Indeks Inteligentnych Przedsiębiorstw” – Na jakim etapie są firmy, aby stać się „inteligentnym przedsiębiorstwem”

Firma Zebra Technologies przedstawiła wyniki badania „Indeks Inteligentnych Przedsiębiorstw” – jest to globalna analiza mierząca, na jakim etapie znajdują się firmy na drodze do „inteligentnego przedsiębiorstwa”. Pojęcie to oznacza podmiot, który łączy świat fizyczny i cyfrowy, wdrażając innowacyjne rozwiązania na podstawie wniosków wyciąganych w czasie rzeczywistym.

 

Liczba firm definiowanych jako „inteligentne przedsiębiorstwa”, które przekroczyły 75 punktów w ogólnym indeksie, podwoiła się do 10 proc. w 2018 r. Indeks mierzy, w jakim stopniu współczesne podmioty gospodarcze spełniają kryteria inteligentnego przedsiębiorstwa. Obrazuje zwiększenie liczby wdrożeń i inwestycji w Internet Rzeczy (IoT), przedstawiając dynamikę wzrostu liczby implementacji w miarę spadku oporu prowadzących biznes. Przedsiębiorcy coraz powszechniej uznają rozwiązania IoT za kluczowy czynnik przyszłego rozwoju.

 

NAJWAŻNIEJSZE WYNIKI BADANIA

 

  • Inwestycje w IoT rosną, a opór przed jego wdrożeniem maleje. W firmach, które wzięły udział w sondażu, roczne wydatki na IoT wzrosły o 4 proc. rok do roku. Aż 86 proc. firm szacuje, że liczba ta wzrośnie w ciągu przeciągu dwóch lat, a niemal połowa przewiduje wzrost inwestycji o 11-20 proc. Ponieważ pracownicy stają się bardziej otwarci na nowe technologie, liczba firm, które oczekują oporu wobec swoich planów IoT, spadła z 75 proc. w 2017 r. do 64 proc. w tym roku.

 

  • Przedsiębiorstwa zwiększają wydajność dzięki wnioskom wyciąganym w czasie rzeczywistym. Ponad połowa ankietowanych (52 proc.) z całego świata mówi, że informacje z ich rozwiązań IoT są udostępnianie pracownikom w czasie rzeczywistym lub zbliżonym do rzeczywistego. Oznacza to wzrost o 37 proc. w porównaniu z zeszłorocznym indeksem, podkreślając rosnące zapotrzebowanie na procesy mobilne, które umożliwiają przepływ informacji wśród pracowników. Ponadto 2/3 respondentów stworzyło plan organizacji i analizy danych, co oznacza wzrost o 10 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

 

  • Bezpieczeństwo wysoko na liście priorytetów przedsiębiorstw. Firmy przyjmują bardzo rozważne podejście do stosowania standardów bezpieczeństwa w swoich rozwiązaniach IoT. Indeks pokazuje 18-procentowy wzrost liczby firm, które stale monitorują poziom bezpieczeństwa Internetu Rzeczy, aby zapewnić odpowiedni poziom ochrony i rzetelność danych.

 

  • Firmy w większym stopniu polegają na ekosystemie rozwiązań. 40 proc. firm twierdzi, że zarządza całym środowiskiem IoT we współpracy ze strategicznym partnerem, co oznacza wzrost o 21 proc. w porównaniu z 2018 r. Ta zależność od specjalistycznej wiedzy stron trzecich w zakresie zarządzania procesami IoT, przypominająca sposób, w jaki platforma Savanna® firmy Zebra wspomaga jej klientów i partnerów, jest kluczowym sygnałem, że przedsiębiorstwa są zdecydowane przyspieszyć wprowadzanie rozwiązań do inteligentnego przetwarzania danych oraz wdrożenia IoT.