Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zebra Technologies zaprezentowała nowe możliwości generatywnej sztucznej inteligencji podczas Google Cloud Next

Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosił współpracę z Google Cloud, Android i Qualcomm Technologies, Inc. Współpraca ta ma wesprzeć przedsiębiorstwa w dostarczaniu transformacyjnych doświadczeń klientów, zwiększaniu produktywności pracowników przy wsparciu generatywnej sztucznej inteligencji. Te nowe, innowacyjne możliwości zostały zaprezentowane na Google Cloud Next ’24 w Las Vegas.

 

Celem tego podejścia jest zmniejszenie obciążenia poznawczego pracowników pierwszej linii i umożliwienie lepszego podejmowania decyzji just-in-time przy szybszym wdrażaniu i szkoleniu. Ze względu na utrzymujące się wyzwania związane z dostępnością siły roboczej i kosztami, podejście to ma również wzmocnić pozycję pracowników pierwszej linii, od których wymaga się wszechstronnych umiejętności oraz poprawy jakości obsługi klienta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

 

Pracownicy pierwszej linii – od personelu zaplecza po pracowników sklepów – będą mogli korzystać z czatu na urządzeniu przenośnym, dzięki czemu łatwo uzyskają dostęp do informacji. Łatwiej i szybciej odpowiedzą też na pytania i monity, takie jak na przykład „Jak otworzyć sklep?” i „Jakiego rodzaju okablowania powinien użyć klient do 100-watowego panelu elektrycznego?”. Umożliwia to generatywna sztuczna inteligencja posiadająca dostęp do wiedzy w określonej dziedzinie i wykorzystująca informacje zawarte w dokumentach, takich jak standardowe procedury operacyjne (SOP), zasady, materiały szkoleniowe dla pracowników i wiedza o produktach.

 

„Chcemy przenieść rozmowy na temat generatywnej sztucznej inteligencji z „jak” działa na „co” może zrobić, aby stworzyć nowe sposoby pracy, które usprawnią codzienne życie organizacji, ich pracowników i tych, którym służą” – powiedział Tom Bianculli, dyrektor ds. technologii w Zebra Technologies.

„Obecnie obserwujemy połączenie systemów planowania i realizacji w przedsiębiorstwie. Generatywna sztuczna inteligencja przyspieszy to dzięki precyzyjnie dostrojonym, rzeczywistym modelom, które mogą planować i automatyzować zadania, reagować na żądania i wydawać zalecenia w oparciu o kontekst sytuacji w momencie, gdy pracownik tego potrzebuje”.

 

Bianculli przytacza rzeczywisty przykład europejskiej sieci supermarketów, która pilotażowo wdrożyła generatywną sztuczną inteligencję z komputerami mobilnymi Zebra, przekazując modelowi całą bibliotekę SOP.

 

„Pracownicy mają teraz w rękach ogromną ilość wiedzy pochodzącej z zasad, procedur i informacji o produktach – czyli „zawsze dostępnego” cyfrowego asystenta, który może skrócić czas zdobywania kompetencji i zapewnić konsekwentne stosowanie najlepszych praktyk” – podkreśla Bianculli.

„Oszczędzają czas, poprawiają interakcje z klientami, szybciej szkolą personel i dają pracownikom pierwszej linii większą autonomię i satysfakcję z pracy”.

 

Dzięki urządzeniom Zebra zbudowanym na systemie operacyjnym Android i zasilanym przez procesory Qualcomm Technologies z funkcjami sztucznej inteligencji, wyniki te mogą wkrótce stać się rzeczywistością w przedsiębiorstwach zajmujących się handlem detalicznym, opieką zdrowotną oraz transportem i logistyką.

 

„Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Zebra Technologies i wspierać ją w dostarczaniu transformacyjnych doświadczeń klientów i zwiększonej produktywności pracowników dzięki generatywnej sztucznej inteligencji” – dodaje Art Miller, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Qualcomm Technologies, Inc.

„Nowe urządzenia firmy Zebra umożliwiają organizacjom wykorzystanie mocy sztucznej inteligencji do lepszego podejmowania decyzji, szybszego wdrażania i szkolenia. Jesteśmy podekscytowani potencjałem tych możliwości do napędzania innowacji i tworzenia nowych sposobów pracy, które przynoszą korzyści organizacjom i ich pracownikom”.

 

Wraz z modelami Google Gemini i Gemma o otwartym kodzie źródłowym, możliwy jest pełny zakres wdrożeń generatywnej sztucznej inteligencji, od urządzeń po opcje lokalne, chmurowe i hybrydowe.

„Generatywna sztuczna inteligencja zmienia sposób działania wielu organizacji i otwiera nową erę interakcji między firmami oraz ich klientami i pracownikami” – powiedział Rouzbeh Aminpour, Global Retail Solution Engineering Manager w Google Cloud. „Korzystając z kluczowych możliwości Google Cloud w zakresie sztucznej inteligencji, Zebra może wesprzeć firmy z różnych branż chcące wyposażyć swoich pracowników w lepsze narzędzia i nowe możliwości, co pozwoli zwiększyć ich produktywność”.

 

Podczas tegorocznego Google Cloud Next ’24 11 kwietnia w godzinach 10:15-11:00 czasu PDT odbyła się sesja, podczas której Bianculli dołączył do Aminpoura i innych liderów z Google Cloud i SAP. Omawiano, w jaki sposób przedsiębiorstwa mogą na nowo wyobrazić sobie przetwarzanie i analizowanie dokumentów za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.

 

KLUCZOWE WNIOSKI

  • Na Google Cloud Next ’24 Zebra zaprezentowała nowe możliwości generatywnej sztucznej inteligencji, aby zmniejszyć obciążenie poznawcze pracowników pierwszej linii i umożliwić im podejmowanie trafniejszych decyzji na czas dzięki szybszemu wdrażaniu i szkoleniom.
  • Europejska sieć supermarketów pilotażowo wdrożyła generatywną sztuczną inteligencję na komputerach mobilnych Zebra, przekazując modelowi całą bibliotekę procedur SOP.
  • Pełny zakres wdrożeń generatywnej sztucznej inteligencji jest możliwy dzięki urządzeniom Zebra zbudowanym w oparciu o system operacyjny Android i zasilanym przez procesory Qualcomm Technologies z funkcjami sztucznej inteligencji w urządzeniu oraz modele Google Gemini i Gemma o otwartym kodzie źródłowym.

 

Foxconn wprowadza rotacyjną rolę dyrektora generalnego