Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zepp Health, producent smartwatchy Amazfit, otworzył Centrum Operacyjne w Polsce.

Przy ulicy Domaniewskiej w Warszawie, 8 lutego, uruchomiono Centrum Operacyjne Zepp Health. Centrum będzie koordynować działania firmy w Europie. 

Zepp Health to notowana na nowojorskiej giełdzie firma, która w ciągu kilku ostatnich lat zdobyła dużą popularność dzięki smartwatchom Amazfit. Producent jest obecny na najwiekszych wydarzeniach technologicznych w Europie (jak berlińska IFA czy MWC w Barcelonie), a jego pozycja na rynku jest bardzo silna. Dlatego też firma potrzebuje wzmocnienia swoich struktur na rynku europejskim – zapewnić to ma właśnie nowo otwarte Centrum Operacyjne. Jest to pierwsze biuro firmy o tej charakterystyce w Europie.

 

„Centrum Operacyjne, które otworzyliśmy w lutym w Warszawie, jest efektem tego, że dostrzegamy wielki potencjał w Polsce. Ta lokalizacja ma wiele zalet, zarówno w obszarze logistyki, magazynowania, jak i obsłudze klienta. Dlatego europejskie Centrum Operacyjne uruchomiliśmy w Polsce – mówi Ola Jiang, EMEA Marketing Director w AmazfitCelem tego przedsięwzięcia jest zapewnienie naszym klientom wysokiej jakości obsługi end-to-end, od zamówienia, sprzedaży, dostarczenia, aż do obsługi serwisowej.”

 

 

Centrum Operacyjne zatrudniać będzie 16 osób, które obsłużą resztę rynków europejskich. A jest co obsługiwać, bowiem Amazfit sprzedaje obecnie naprawdę dużo urządzeń – czołowym rynkiem dla smartwatchy tej marki są Niemcy. Firma jednak swoją europejską działalność rozpoczęła w Hiszpanii, i tam ma do dziś wyjątkowo mocna pozycję. Pozostałe czołowe rynki w Europie dla Amazfit to Włochy i Polska.

 

Rekordowe ISE 2023! Tegoroczna najlepsza w historii.