Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zmiany na kluczowych stanowiskach w RTB House, Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi, strategicznymi kompetencjami

Zmiany na kluczowych stanowiskach w RTB House, globalnej spółce dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. W odpowiedzi na dynamiczny wzrost i rozwój firmy, aż czworo specjalistów zyskało nowe, strategiczne kompetencje.

 

Łukasz Abgarowicz objął nowo utworzone stanowisko Head of New Products. W swojej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie koncepcji biznesowej nowych produktów oraz ich wdrożenie i rozwój na poziomie globalnym. Z RTB House jest związany od stycznia 2014 roku.

 

Dotychczasowe obowiązki Łukasza Abgarowicza na stanowisku Business Development Director Poland przejęła Agnieszka Gilewska. Odpowiada za całość działań biznesowych w kraju, w tym m.in. za strategię sprzedaży, nowe kierunki rozwoju oraz wyniki finansowe polskiego oddziału spółki. Agnieszka Gilewska dołączyła do RTB House w 2015 roku. Objęła funkcję Customer Service Executive, na przestrzeni czterech lat awansując kolejno na stanowisko Senior Account Manager, następnie Head of Account Management. Zarządzała strukturami biznesowymi odpowiedzialnymi za obsługę polskich klientów. Wcześniej pracowała m.in. w niemieckiej firmie Koenig & Bauer.

 

Nowe stanowisko objął również Mateusz Dąbrowski, który jako Head of Sales odpowiada za zarządzanie strukturami sprzedaży w Polsce. Z RTB House jest związany od września ubiegłego roku. Zaczynał jako Project Manager, następnie awansował na stanowisko Sales Process Coordinator. Przed dołączeniem do RTB House pracował m.in. dla takich firm, jak Mars, Nielsen czy Jerónimo Martins.

 

Ostatnią ze strategicznych zmian na kierowniczych stanowiskach w RTB House jest objęcie roli dyrektora regionu krajów Beneluksu przez Tomasza Hadę, który jako Business Development Director DACH & Benelux jest odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie działaniami sprzedażowymi firmy na lokalnych rynkach. Tomasz rozpoczął pracę dla RTB House w 2017 roku jako Project Manager. Następnie, jako Business Development Director DACH, odpowiadał za planowanie i realizację działań biznesowych w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmie McKinsey & Company.

 

„RTB House odnotowuje znaczące wzrosty w skali rok do roku. O sile naszej firmy bez wątpienia stanowi zespół wybitnych specjalistów. Podjęte strategiczne awanse strukturalne są na to dowodem. Jestem przekonany, że przełożą się na utrzymanie i dalsze zwiększanie naszej przewagi rynkowej i silnej pozycji globalnej.” – mówi Daniel Surmacz, COO w RTB House.