Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zmiany w Netflixie. Nowym co-CEO zostaje Ted Sarandos, dotychczasowy szef ds. treści. Firma przewiduje wolniejszy wzrost w najbliższym czasie.

Netflix awansował swojego szefa treści, Teda Sarandosa, na jednego z dyrektorów generalnych. Sarandos jest związany z Netflixem od 20 lat.

Netflix prognozuje, że wzrost liczby subskrybentów podczas pandemii koronawirusa spowolni w trzecim kwartale jeszcze bardziej niż oczekiwało Wall Street. Analitycy twierdzą, że akcje Netflixa spadną w tym okresie o około 9,5%. Netflix prognozuje, że od lipca do września doda 2,5 miliona nowych klientów korzystających z płatnego streamingu na całym świecie. Według danych IBES z Refinitiv analitycy oczekiwali średnio 5,3 miliona

Sarandos będzie nadal pełnił rolę lidera operacji związanych z treścią. Reed Hastings, założyciel i CEO firmy, powiedział, że obaj będą pracować na pełny etat jako współzarządzający i że nie planuje w najbliższym czasie odejść.

Usługa przesyłania strumieniowego video oferowana przez Netflix jest aktualnie wykorzystywana przez około 193 miliony klientów globalnie. Netflix stara się zdobyć nowych klientów i prześcignąć konkurencję, gdyż widzowie chętnie oglądają filmy online. Pandemia wywołała nowe zainteresowanie usługą, ponieważ ludziom na całym świecie nakazano, aby zostali w domu.

Liczba abonentów Netflixa rośnie wolniej niż oczekiwali analitycy, ale stale jednak wzrasta. Dzieje się tak, pomimo, że napotkał on większą konkurencję w zakresie strumieniowego przesyłania wideo niż kiedykolwiek. Disney+ pojawił się w sieci w listopadzie,do ofensywy przystąpił też Apple, a należące do AT&T HBO wypuściło nową usługę HBO Max.

https://itreseller.pl/itrnewamerykanie-krytykuja-wyrok-tsue-w-sprawie-tzw-tarczy-prywatnosci-wyrok-sadu-moze-ochlodzic-stosunki-miedzy-unia-europejska-i-stanami-zjednoczonymi/