Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zmiany w portfolio Grupy Komputronik. Wirtualna Polska nabyła 100% udziałów spółki Benchmark.pl

Benchmark.pl to jeden z czołowych technologicznych portali internetowych w Polsce, w którym od 2007 roku Komputronik posiadał większościowy pakiet udziałów. Przez blisko 15 lat poznańska firma mocno inwestowała w serwis doprowadzając do jego rozwoju. Jego nowym właścicielem została Wirtualna Polska Media S.A., która nabyła 100% udziałów spółki Benchmark.pl

Treści portalu Benchmark.pl docierają każdego miesiąca do 3 mln Polaków. Są to głównie recenzje, testy i teksty opiniotwórcze. Przez ponad 15 lat właścicielem serwisu była Grupa Komputronik, która postanowiła sprzedać portal nowemu inwestorowi.

 

“Od wielu lat Zarząd Spółki wraz z zespołem Benchmark, przy wsparciu Grupy Kapitałowej Komputronik pracował na to, by serwis Benchmark.pl znalazł się w czołówce portali technologicznych w Polsce. Przez ten czas zdobyliśmy kilka milionów wiernych czytelników, którzy czerpią z naszego portalu informacje o wszelkich nowinkach technologicznych, czytają recenzje sprzętu, produktowe i newsy. Koniunktura rynkowa i ciągły rozwój technologii sprawiają, że zapotrzebowanie na rzetelne, jakościowe i najświeższe informacje z tego obszaru jest ogromne. Jestem przekonany, że dzięki tej transakcji przed portalem i członkami zespołu otwierają się nowe perspektywy dalszego rozwoju. Współpraca Komputronik ze spółką Benchmark będzie kontynuowana, od lat współpracujemy też z innymi działami Wirtualnej Polski w obszarach redakcyjnych i marketingowych, więc zakładam, że dzięki tej transakcji i wzajemnym relacjom będziemy mogli wspólnie wykreować jeszcze wiele innowacyjnych rozwiązań. W Komputronik skupiamy się obecnie na strategicznych celach biznesowych, które powiązane są z dostarczaniem klientom sprzętów i technologii oraz zapewnianiem wachlarza komplementarnych usług. Wierzymy, że spółkę mediową z portfolio Grupy powierzamy w ręce najlepszych specjalistów.” – komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik.

 

Komputronik to czołowa polska marka zajmująca się dystrybucją sprzętu elektronicznego. Z jego oferty korzystają zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi. Wyróżnikiem oferty Komputronik jest elastyczność i indywidualne podejście do klientów. Oferuje im również dopasowane do nowoczesnego poziomu życia usługi: fachowe doradztwo, raty, leasing, serwis, elastyczne możliwości dostawy, ubezpieczenia, a nawet wniesienie i montaż. Komputronik nieustannie rozwija swoją ofertę, wspiera sprzedaż towarów komplementarnymi usługami i ułatwia klientom proces zakupu. Wszystko po to, by jak najszybciej i jak najłatwiej mogli doświadczać radości z technologii.

W połowie sierpnia poznańska firma zaprezentowała swoje nowe logo oraz zainaugurowała start platformy Radość z Technologii. Wprowadzeniu nowej komunikacji i rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa, której główną osią jest spot wizerunkowy prezentujący zmianę strategii Komputronik.

Wirtualna Polska kupiła udziały w portalu od Komputronik S.A. w restrukturyzacji oraz od założyciela serwisu Wojciecha Kiełty. Kwota transakcji wyniosła blisko 11,3 mln zł. Dzięki temu zakupowi Wirtualna Polska w swoim portfolio będzie mieć pięć serwisów technologicznych.

 

Lenovo i partnerzy rozwijają żagle! – podsumowanie XV edycji Regat Lenovo.