Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zmiany w strukturach Lenovo Polska – Jarosław Trzaskoma będzie odpowiedzialny za rynek Enterprise w Polsce.

Jarosław Trzaskoma będzie odpowiedzialny za rynek Enterprise w Polsce. Będzie kierować zespołem kilkunastu specjalistów. Jego główne cele, zarówno obecnie, jak i w przyszłości, to rozwój udziału firmy w rynku w poszczególnych kategoriach produktowych, a także oczywiście realizacja planów sprzedaży i marż.

Jarosław Trzaskoma jest doświadczonym menedżerem, doskonale obeznanym z budowaniem struktur handlowych i zarządzaniem nimi w firmach polskich i zagranicznych. O jego skuteczności w stosowaniu narzędzi marketingowych i technik handlowych świadczy wieloletnia praca uwieńczona licznymi sukcesami. Jarosław Trzaskoma pracował w międzynarodowych korporacjach, takich jak Dell i IBM, na różnych stanowiskach kierowniczych, co umożliwiło mu poznanie różnych kultur biznesowych na świecie. Doświadczenie uzyskane za granicą (na Litwie i Łotwie oraz w Estonii) z powodzeniem wykorzystuje na rynku lokalnym.

Jarosław Trzaskoma zarządzał także polskimi firmami. Jako dyrektor zarządzający firm Kross i Techmex przyczynił się do ich znacznego rozwoju. Oprócz imponującego doświadczenia zawodowego ma też tytuł naukowy w dziedzinie zarządzania. Ukończył studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także podyplomowe studia z zarządzania na SGH. W swojej karierze uczestniczył też w różnych szkoleniach poświęconych zarządzaniu personelem i organizacjami w Polsce i za granicą.