Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Znaczące zmiany personalne w firmie Google

Google zastępuje Prabhakara Raghavana, szefa ds. wyszukiwania i reklam, wieloletnim dyrektorem Google’a, Nickiem Foxem.

Zmianę ogłosił CEO Alphabet Sundar Pichai na blogu, który w czwartek napisał, że Raghavan obejmie stanowisko głównego technologa po 12 latach kierowania zespołami w całej firmie zajmującej się wyszukiwaniem.

Fox, pracujący w Google 2003 roku w ostatnich latach był wiceprezesem ds. produktów i projektowania w produkcie Assistant firmy. Wcześniej pracował w dziale reklam firmy. Fox od dawna jest członkiem zespołu kierowniczego Raghavana. Będzie kierował działem wiedzy i informacji Google, który obejmuje wyszukiwanie, reklamy i produkty handlowe firmy, powiedział Pichai.

„Przez ostatnie kilka lat Nick odegrał kluczową rolę w kształtowaniu planu działania produktów AI Google i ścisłej współpracy z Prabhakarem” – napisał Pichai.

„Prabhakar zdecydował, że nadszedł czas, aby wykonać duży krok w swojej karierze – napisał Pichai w poście. – Na tym stanowisku będzie ściśle współpracował ze mną i liderami Google, aby zapewnić kierownictwo techniczne i przywództwo oraz rozwijać naszą kulturę doskonałości technologicznej”.

Ruch ten ma miejsce w ramach restrukturyzacji zespołów Google’a, aby szybciej poruszać się w wyścigu zbrojeń sztucznej inteligencji, w którym mierzy się ze zwiększoną konkurencją. Obecnie firma zmaga się również z kilkoma pozwami antymonopolowymi związanymi z jej działalnością w zakresie wyszukiwania i reklam.

Ponadto Pichai ogłosił, że zespół pracujący nad aplikacją Gemini firmy Google, która obejmuje produkty AI Google skierowane bezpośrednio do konsumentów, dołączy do Google DeepMind pod kierownictwem szefa AI Demisa Hassabisa. Ta zmiana oznacza również, że zespoły Asystentów skupione na urządzeniach i doświadczeniach domowych przeniosą się do jednostki Platformy i Urządzenia.