Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zrównoważony rozwój kluczem do sukcesu. Procter & Gamble po raz drugi partnerem programu Poland Prize powered by Huge Thing.

To, że innowacje są podstawą biznesu i motorem napędowym P&G, firma udowadnia na każdym kroku. Chcąc utrzymać pozycję lidera, P&G przykłada dużą wagę m.in. do współpracy z akceleratorami, które umożliwiają nawiązanie nowego partnerstwa ze startupami. Jednak nie tylko rozwój nowych technologii, umożliwia osiągnięcie lepszych rezultatów przez firmę, ale także zrównoważone podejście do biznesu. P&G po raz drugi został partnerem programu Poland Prize powered by Huge Thing, jednym z tematów którego są innowacje w obszarze zrównoważonego rozwoju.

 

Poland Prize powered by Huge Thing to już siódma edycja programu akceleracyjnego organizowanego przez Huge Thing – platformę współpracy młodych firm z dojrzałym biznesem. Głównym celem oraz założeniem działań akceleratora jest stworzenie możliwości polskim oraz zagranicznym startupom współpracy z międzynarodowymi korporacjami, dzięki której wspólnie mogą wypracować nowe rozwiązania w wielu obszarach.

 

„Social responsbility in marketing” to hasło grudniowego MeetUP’u, czyli spotkania uczestników i sympatyków obecnej edycji Programu Poland Prize powered by Huge Thing. Działania w obszarze zrównoważonego rozwoju stały się nieodłącznym elementem strategii biznesowej wielu globalnych koncernów. Zaproszeni goście mieli możliwość prezentacji działań swoich firm w tym obszarze. Dzielili się też swoimi doświadczeniami z potencjalnymi partnerami.

 

„Zaangażowanie w zrównoważony rozwój wpisane jest w misję Procter & Gamble i wynika z rozumienia potrzeb konsumentów oraz dążenia do poprawy jakości ich życia. Jako firma o globalnym zasięgu mamy możliwość realnego wpływu na otaczające nas środowisko. Dlatego dbamy o to, by nie tylko nasze własne działania ograniczały nasz ślad środowiskowy, ale także o to, by nasze produkty pomagały w dokonywania zrównoważonych wyborów konsumentom. Na przykład, korzystając z kapsułek do prania Ariel, możemy prać nasze ubrania w niskich temperaturach i w krótszych cyklach prania, dzięki czemu w znaczący sposób zredukujemy ilość używanej energii.” – komentuje Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.

 

P&G jako partner programu Poland Prize powered by Huge Thing szuka rozwiązań niemalże z każdego obszaru swoich działań. Tym samym poszukuje narzędzi, które usprawnią procesy marketingowe, produkcyjne, operacyjne czy technologiczne. W ramach współpracy z akceleratorami P&G ma możliwość dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem, które może stać się inspiracją dla młodych przedsiębiorstw, a także wspólnie tworzyć innowacje, mające realny wpływ na ulepszenie życia konsumentów.

 

„Huge Thing powstał jako jeden z pierwszych programów akceleracyjnych w Polsce. Stwarzamy możliwość nawiązania współpracy z globalnymi firmami, takimi jak Procter & Gamble, które dysponują doświadczeniem, mają ogromną wiedzę na temat konsumentów, ale także biznesowy know-how. Naszym głównym celem jest wsparcie rozwoju młodych przedsiębiorstw i łączenie ich z realnymi wyzwaniami dojrzałego biznesu. – komentuje Marta Janczewska-Bażak, Poland Prize powered by Huge Thing.