Vietnam Airlines, flagowe linie lotnicze Wietnamu oraz główny przewoźnik w Azji Południowo-Wschodniej, wybierały platformę do zarządzania lojalnością klientów firmy Comarch.

Vietnam Airlines (VNA), flagowe linie lotnicze Wietnamu oraz główny przewoźnik w Azji Południowo-Wschodniej, rozpoczęły współpracę z firmą Comarch  przy unowocześnieniu programu lojalnościowego „Lotusmiles”.

 

Od maja 2021 roku linie Vietnam Airlines korzystają systemu Comarch Loyalty Management w wersji „For Travel” do zarządzania programem Lotusmiles, który liczy prawie 4 miliony członków. Ta nowoczesna platforma pozwala Vietnam Airlines na tworzenie angażujących programów lojalnościowych, kreowanie spersonalizowanych ofert i budowanie silniejszych relacji z klientami. Wraz z wdrożeniem systemu CLM dla ulepszenia programu dla pasażerów, Vietnam Airlines robi kolejny krok w kierunku osiągnięcia celu, jakim jest bycie 5-gwiazdkową i cyfrową linią lotniczą.

 

W 2019 roku, gdy byliśmy na etapie szukania nowego partnera, zarówno doświadczenie i portfolio produktowe firmy Comarch zrobiły na nas spore wrażenie. Dlatego też zdecydowaliśmy się wykorzystać ich platformę do zarządzania lojalnością, aby przebudować i ulepszyć nasz program „Lotusmiles”. Z radością możemy powiedzieć, że dzięki wielu nowoczesnym funkcjonalnościom, takim jak zaawansowany moduł raportowania czy oparty na algorytmach sztucznej inteligencji mechanizm do wykrywania nieuczciwych działań w ramach programu, platforma CLM przerosła nasze oczekiwania – i teraz możemy dostarczyć naszym klientom nowych, niesamowitych wrażeń – mówi Nguyen Sy Thanh, dyrektor programu Lotusmiles, Vietnam Airlines.

 

Jesteśmy szczęśliwi i wielce podekscytowani faktem, że jesteśmy zaangażowani w proces udoskonalania i tak już budzącego podziw programu „Lotusmiles”. Jest to rodzaj projektu, który łączy innowacje biznesowe i technologiczne, sprawiając, że obie nasze firmy sięgają nowych poziomów rozwoju i sukcesu. Jesteśmy przekonani, że nasza platforma do zarządzania lojalnością pomoże liniom Vietnam Airlines osiągnąć swoje cele i zdobyć przewagę konkurencyjną – mówi Piotr Kozłowski, dyrektor konsultingu rozwiązań Comarch Loyalty Management.

 

Współpraca między obiema firmami rozpoczęła się w 2019 roku, kiedy to linie Vietnam Airlines szukały nowego dostawcy technologii do zarządzania zaangażowaniem klientów, który ma wiele lat doświadczenia w realizacji rozmaitych projektów lojalnościowych dla wielu różnych linii lotniczych i firm z branży turystycznej. Celem Vietnam Airlines było znalezienie nie tylko dostawcy, ale także partnera biznesowego, który współpracowałby z firmą nad wprowadzaniem innowacji i nowych wartości na każdym etapie interakcji z klientem. Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy rynku, linie Vietnam Airlines zdecydowały się na współpracę z Comarch.

 

System Comarch Loyalty Management wygrał w kategorii „Best Supplier Innovation” na zeszłorocznej konferencji Loyalty & Awards w Vancouver. Dodatkowo platforma jest w pełni zintegrowana z programami lojalnościowymi 20 innych linii lotniczych, które – podobnie do VNA – są członkami ugrupowania the SkyTeam Alliance.

 

 

Avanade, joint venture Accenture i Microsoft, rozpoczyna działalność w Polsce! Na czele nowej spółki w Polsce, stanął Bartłomiej Antczak. W planach stworzenie 500 miejsc pracy!