Jak zmienić tradycyjne urządzenia drukujące w inteligentnych asystentów biurowych? Przed takim zadaniem stanęli eksperci firmy Xerox.
Inteligentny asystent biurowy Xerox usprawni pracę twojej firmy. W tym celu postanowili zbadać zachowania i interakcje pracowników w biurze, a także najczęściej wykorzystywane przez nich narzędzia. Nowe podejście do sposobu wykonywania pracy przełożyło się na zaprojektowanie 29 wielofunkcyjnych urządzeń z serii VersaLink i Altalink z technologią Xerox® ConnectKey®2017. Producent zadbał, żeby oferta produktów zawierała maszyny różnych formatów, prędkości oraz o zróżnicowanych możliwościach operacyjnych, które odpowiadają zarówno potrzebom małych i średnich przedsiębiorstw, a także wielkich organizacji. Dzięki ogromnym możliwościom, jakie daje technologia Xerox® ConnectKey® 2017, obie linie stanowią największą w historii firmy Xerox premierę produktową.
Obsługa jak w samrtfonie
Panele dotykowe nowych urządzeń z rodziny VersaLink i AltaLink przypominają w obsłudze tablet lub smartfon. Mowa o przeciąganiu, dotykaniu, przewijaniu. To znacząco ułatwia obieg dokumentów w każdej firmie. Tym bardziej, że użytkownicy przy pomocy panelu mogą korzystać ze sklepu z aplikacjami. W AppGallery mają do dyspozycji m.in.: OptimiDoc Cloud, Xerox® Easy Translator oraz serię aplikacji natywnych. Pierwsza – zmienia skanowane dokumenty na pliki edytowalne, kolejna – umożliwia tłumaczenie papierowych dokumentów na jeden z 44 języków, a aplikacje natywne upraszczają działanie funkcji drukowania, skanowania i kopiowania. Dzięki aplikacjom możemy wzbogacić nasze urządzenie o nowe funkcje, których nie było w standardzie,
a to z kolei pozwala zmienić urządzenie z prostej drukarki lub kopiarki w element systemu druku klienta, czyli biurowy hub.
Mobilnie oraz w chmurze
W domu, w podróży lub w biurze – wszystkie urządzenia obsługujące technologię ConnectKey 2017 wysyłają lub pobierają dokumenty i informacje z wielu lokalizacji zdalnych, dzięki wbudowanej łączności bezpośrednio z usługami Googl Drive, OneDrive i Dropbox ™. Są one wspierane przez opcjonalną łączność Wi-Fi i parowanie dotykowe w technologii NFC (Near Field Communication) zintegrowane z panelem przednim. Urządzenia są wyposażone w protokoły mobilnego drukowania takie jak: usługa Apple® AirPrint® oraz aplikacje dla usług Google Cloud Print ™, Xerox® Print Service for Android™ i Mopria®.
Bezpiecznie i z szyfrem
Możliwość zdalnej pracy nad dokumentami wymaga zadbania o bezpieczeństwo biurowej infrastruktury, zapobieganiu włamaniom hakerów. Inżynierowie firmy Xerox podkreślają, że jest to dla nich szczególnie ważne. Dlatego zadbali o testy weryfikacyjne oprogramowania układowego czy monitoringu urządzeń zapewniany przez McAfee. Sama technologia Xerox® ConnectKey®2017 także pozwala na zapobieganie celowemu oraz przypadkowemu przesłaniu danych do nieupoważnionych odbiorców. Zastosowane zabezpieczenia chronią przesyłane dane do urządzeń na każdym etapie realizacji wydruku. Dodatkowo wszystkie urządzenia wyposażone w dysk twardy mają domyślnie włączone szyfrowanie danych kluczem o długości 256 bitów (za to konkurenci żądają dodatkowej opłaty). Z kolei przetworzone lub przechowywane dane, które nie są już wymagane, można usunąć, stosując algorytmy zamazywania zatwierdzone przez Narodowy Instytut Standaryzacji i Technologii (NIST) oraz Departament Obrony Stanów Zjednoczonych.
Koszty pod kontrolą
Teraz użytkownicy mogą ustawiać limity prac, monitorować użycie urządzeń oraz wykonywać operacje tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych. Wszystko dzięki wspomnianej już autorskiej technologii Xerox® ConnectKey®2017, która w tym obszarze daje dostęp do zaawansowanych narzędzi umożliwiających nieograniczoną kontrolę nad każdą drukarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym w sieci. To zapewnia kontrolę nad kosztami, zmniejszenie obciążenia zasobów IT oraz zwiększa ogólną wydajność firmy, co powinno stanowić istotny argument sprzedażowy obok kilkunastu powyższych.
Technologia XEROX® CONNECTKEY® — Podstawa kompletnego ekosystemu produktywności.
Firma Xerox (która stworzyła podstawy nowoczesnego miejsca pracy) przedstawia nową rewolucję w dziedzinie produktywności biurowej. Dzięki spójnej obsłudze wielu urządzeń, łączności komórkowej i z chmurą oraz rosnącej bibliotece aplikacji zwiększających funkcjonalność będziesz pracować szybciej, lepiej i inteligentniej.
- Intuicyjne środowisko pracy użytkownika – Całkowicie nowy i równocześnie bardzo dobrze znany sposób interakcji. Środowisko pracy zbliżone do tabletu z kontrolkami ekranu dotykowego opartego na gestach i możliwością łatwego dostosowywania.
- Gotowość do obsługi urządzeń mobilnych i chmury – Natychmiastowa łączność z chmurą i urządzeniami mobilnymi z poziomu interfejsu użytkownika, z dostępem do fabrycznych usług w chmurze, które pozwalają na pracę w wybranym miejscu i czasie oraz w ulubiony sposób.
- Wzorowe zabezpieczenia – Wielopoziomowa ochrona dokumentów i danych, która zabezpiecza i eliminuje pojawiające się zagrożenia oraz spełnia, a często wyprzedza, wymagania ustawowe.
- Usługi nowej generacji – Wydajniejsza praca i efektywniejsze zarządzanie zasobami Łatwa integracja z usługami zarządzania drukiem Xerox® umożliwiająca zdalne monitorowanie świadczenia usług i materiałów eksploatacyjnych oraz zdalna konfiguracja, która pozwala na jeszcze skuteczniejsze oszczędzanie czasu.
- Portal do nowych możliwości – Błyskawiczne zwiększanie możliwości dzięki dostępowi do galerii Xerox App Gallery oferującej aplikacje służące do optymalizacji cyfrowych procedur służbowych. Zamawianie w sieci naszych partnerów projektów innowacyjnych rozwiązań dla firmy.