Polski rynek e-commerce notuje najwyższy wzrost od kilkunastu lat, to idealny moment na założenie własnego sklepu internetowego. Z Netcorner to proste!
Polski rynek e-commerce notuje najwyższy wzrost od kilkunastu lat. Jak wynika z badań Gemius Polska zakupy online robi już 73% polskich internautów. Według raportu PMR „Handel internetowy w Polsce 2020. Analiza i prognozy rozwoju rynku e-commerce na lata 2020-2025” rynek e-commerce w Polsce w najbliższych trzech latach będzie rósł w tempie dwucyfrowym. To idealny moment na założenie własnego sklepu internetowego.
Według szacunków PMR jeszcze w 2019 r. rynek handlu internetowego w Polsce wart był ponad 61 mld zł. Stanowił prawie 11% całego rynku handlu detalicznego, a w 2025 r. udział ten sięgnie prawie 20%. Te zmiany sprawiają, że coraz więcej firm chce przystosować się do nowych realiów handlu. Internauci w sieci kupują wszystko. Od środków pierwszej potrzeby, przez odzież i obuwie, kosmetyki, dobra luksusowe, samochody czy w końcu usługi finansowe i ubezpieczeniowe. Mogą z dowolnego miejsca i o każdej porze odwiedzić sklep internetowy i w kilka chwil kupić wybrany towar oraz skorzystać z usług dodatkowych – atrakcyjnego finansowania czy ubezpieczenia, konfiguracji sprzętu oraz personalizacji.
Kluczowym aspektem dla przedsiębiorstw jest wybór odpowiedniego narzędzia, które pozwoli skutecznie prowadzić sprzedaż w sieci. NetCorner to platforma e-commerce kompatybilna z każdym dostępnym systemem, posiadająca możliwość integracji z zewnętrznymi systemami, np. płatnościami elektronicznymi, aplikacjami przewoźników czy systemami dostawców. NetCorner to rozwiązanie usprawniające obsługę klienta, dynamizujące sprzedaż oraz zwiększające konkurencyjność firmy. Największymi zaletami platformy są:
- Pełna integracja z dowolnymi systemami ERP
- Oszczędność – koszt wdrożenia i rozbudowy są niższe niż w przypadku korzystania z własnych zasobów IT
- Bezpieczeństwo – oferta Komputronik Biznes to pełne wsparcie najlepszych specjalistów na każdym kroku
- Nowoczesność – NetCorner pozwala zarządzać dowolną liczbą różnych sklepów internetowych z poziomu jednego panelu
NetCorner oferuje także szereg zaawansowanych funkcjonalności. Posiada zaawansowany system zarządzania kosztami transportu biorący pod uwagę rodzaj produktu, rozmiar, wagę oraz ilość. Dodatkowo system obsługuje progi cenowe zależne od wartości zamówienia oraz mechanizm darmowej dostawy. System oferuje wiele odsłon B2B/B2C mogących się różnic layoutem, założeniami biznesowymi i funkcjonalnościami. NetCorner posiada rozbudowany system reklamacji i zwrotów umożliwiający złożenie reklamacji na podstawie numeru zamówienia, kodzie produktu oraz wyszukanie produktu z listy zamówień. Platforma pozwala także na uruchomienie dowolnej liczby wersji językowych sklepu oraz obsługuje płatności w wielu walutach.
„Grupa Komputronik to blisko 25 lat doświadczenia w handlu internetowym i jeden z pierwszych sklepów internetowych. Posiadamy zespół specjalistów i konsultantów, którzy wspierają klienta w różnych aspektach funkcjonowania jego biznesu. Nasza oferta bazuje na własnym doświadczeniu, które zdobyliśmy wdrażając sklep dla wielu naszych klientów. NetCorner to sklep doskonale dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów. Jako producent mamy nieograniczoną możliwość dostosowania aplikacji, tak aby końcowy produkt był rozwiązaniem szytym na miarę oczekiwań klientów.” – komentuje Sławomir Sitarski, e-Commerce Consultant w Komputronik Biznes.
Oprócz wdrożenia platformy NetCorner Komputronik Biznes oferuje także budowę serwerowni dla biur, dużych korporacji, zakładów przemysłowych i instytucji. Zakres świadczeń obejmuje przygotowanie planów budowy i infrastruktury zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowalnego.