Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej jako Sales and Marketing Director.

Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA., międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu producentom elektroniki oraz indywidualnym użytkownikom spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej, które pomagają współtworzyć unikalne Customer Experience. Jako Sales and Marketing Director Góralczyk jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, mające na celu zdobywanie nowych kontraktów na usługi. Nadzoruje także aktywności marketingowe firmy.

 

Stanisław Góralczyk posiada 24-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu, które zdobywał w branżach IT i Telecom. Jest specjalistą w tworzeniu i zarządzaniu zespołami handlowymi, a także budowaniu kanałów sprzedaży i relacji z partnerami biznesowymi. Studiował na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

 

Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał m.in. w polskim oddziale firmy Intel Corporation, w której przeszedł ścieżkę od wspierania kanału dystrybucyjnego, poprzez zarządzanie współpracą z największymi producentami komputerów osobistych w regionie CEE, aż do Dyrektora Sprzedaży Client Computing Group w regionie Centralnej i Wschodniej Europy. Zarządzał też zespołem odpowiedzialnym za rozwój sprzedaży na rynku konsumenckim, a także projektami wspierającymi marketingowo ten kanał (m.in. zaistnienie w Polsce znanego wydarzenia esportowego Intel Extreme Masters). W ostatnich latach Góralczyk zarządzał natomiast Departamentem Produktów i Usług w firmie FCA Sp. z o.o., która jest jednym z największych integratorów technologii światłowodowej w Polsce.

 

Lenovo podczas tegorocznej edycji New Product Training (NPT 2021) zaprezentowało najnowsze rozwiązania i produkty z szerokiego portfolio oraz przedstawiło wyniki „Co czwarty kupowany laptop na świecie należy do Lenovo!”