OPPO wśród najmocniejszych globalnych chińskich marek w 2021 roku, według raportu Top 50 Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders Ranking 2021, opublikowanego wspólnie przez Google i KANTAR.
10 maja, w Shenzhen został zaprezentowany raport Top 50 Kantar BrandZ™ Chinese Global Brand Builders Ranking 2021, opublikowany wspólnie przez Google i KANTAR. OPPO uplasowało się na szóstej pozycji i otrzymało tytuł Outstanding Globalizing Chinese Global Brand Builder. Na rynkach rozwiniętych siła marki OPPO od 2018 roku rośnie w tempie ponad 30 procent rocznie. Z kolei na rynkach wschodzących OPPO uplasowało się na 2. pozycji.
Jesteśmy dumni, że OPPO osiągnęło tak wysoką pozycję na liście. Wcielając w życie naszą misję „Technology for Mankind, Kindness for the World’”, będziemy nadal dbać o tworzenie lepszego życia dla klientów na całym świecie, dzięki rosnącemu wpływowi naszej marki. – Derek Sun, Global Senior Brand Director OPPO.
W tym roku OPPO wypadło znakomicie na liście i byliśmy świadkami tego, jak firma kieruje swoim rozwojem zgodnie z lokalnymi potrzebami globalnych konsumentów i osiąga wzrost dzięki organicznemu połączeniu swoich zasobów i globalnych spostrzeżeń. – Shanshan Sheng, Group Head of China Brand Accelerator Cluster of Google.
Od momentu rozpoczęcia międzynarodowej działalności w 2009 roku, OPPO oficjalnie zaznaczyło swoją obecność na ponad 40 rynkach na 6 kontynentach. Według IDC, w pierwszym kwartale 2021 roku, OPPO miało 10,8 procent udziału w globalnym rynku smartfonów, zajmując czwarte miejsce na świecie.
https://itreseller.pl/wiodaca-technologia-oracle-goldengate-jest-teraz-dostepna-jako-elastyczna-usluga-chmurowa-rozliczana-wedlug-faktycznego-wykorzystania/