Sprzedaż składanych smartfonów Samsunga na użytek firmowy podwaja się
Samsung Electronics podał, że sprzedaż jego składanych telefonów do użytku firmowego wzrosła ponad dwukrotnie w skali roku, częściowo dlatego, że więcej firm przyjęło politykę pracy zdalnej w następstwie pandemii COVID-19.
Od stycznia do października sprzedaż telefonów Galaxy Z Fold i Galaxy Z Flip skoczyła o 105 procent w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku, podkreślił największy na świecie producent smartfonów.
Galaxy Z Fold 4 i Galaxy Z Flip 4 to najnowsze wersje popularnych składanych smartfonów. Zostały wprowadzane w tym roku do sprzedaży i to one doprowadziły do wzrostu sprzedaży.
Jako jeden z powodów wzrostu sprzedaży producent smartfonów podał fakt, że coraz więcej firm szuka nowych sposobów na maksymalizację produktywności poprzez technologię. Ponieważ wiele firm wprowadziło systemy pracy zdalnej wśród pandemii COVID-19, starają się one zoptymalizować środowisko pracy dla swoich pracowników za pomocą zaawansowanych urządzeń.
Składane telefony były szczególnie popularne w branży usług finansowych, gdzie profesjonaliści potrzebują najlepszych narzędzi do wspierania złożonego przepływu pracy związanego z monitorowaniem szybko zmieniającej się giełdy, podkreślił Samsung. Telefony zostały zoptymalizowane pod kątem płynnego działania aplikacji usług finansowych szeroko wykorzystywanych przez ekspertów inwestycyjnych, takich jak Bloomberg Professional App i DocuSign, wiodący program do podpisu elektronicznego wykorzystywany przez 24 z 25 najlepszych firm finansowych z listy Fortune 500.
Samsung powiedział, że współpracuje również z IBM w celu optymalizacji doświadczeń użytkowników przedsiębiorstw finansowych. Wiele wiodących instytucji finansowych współpracuje z IBM iX, partnerem w zakresie projektowania doświadczeń w ramach IBM Consulting, w celu opracowania rozwiązań w zakresie doświadczeń mobilnych, a Samsung współpracuje z IBM, aby te rozwiązania działały płynnie na jego urządzeniach.