Zepp Health, producent smartwatchy Amazfit, otworzył Centrum Operacyjne w Polsce.

Przy ulicy Domaniewskiej w Warszawie, 8 lutego, uruchomiono Centrum Operacyjne Zepp Health. Centrum będzie koordynować działania firmy w Europie. 

Zepp Health to notowana na nowojorskiej giełdzie firma, która w ciągu kilku ostatnich lat zdobyła dużą popularność dzięki smartwatchom Amazfit. Producent jest obecny na najwiekszych wydarzeniach technologicznych w Europie (jak berlińska IFA czy MWC w Barcelonie), a jego pozycja na rynku jest bardzo silna. Dlatego też firma potrzebuje wzmocnienia swoich struktur na rynku europejskim – zapewnić to ma właśnie nowo otwarte Centrum Operacyjne. Jest to pierwsze biuro firmy o tej charakterystyce w Europie.

 

„Centrum Operacyjne, które otworzyliśmy w lutym w Warszawie, jest efektem tego, że dostrzegamy wielki potencjał w Polsce. Ta lokalizacja ma wiele zalet, zarówno w obszarze logistyki, magazynowania, jak i obsłudze klienta. Dlatego europejskie Centrum Operacyjne uruchomiliśmy w Polsce – mówi Ola Jiang, EMEA Marketing Director w AmazfitCelem tego przedsięwzięcia jest zapewnienie naszym klientom wysokiej jakości obsługi end-to-end, od zamówienia, sprzedaży, dostarczenia, aż do obsługi serwisowej.”

 

 

Centrum Operacyjne zatrudniać będzie 16 osób, które obsłużą resztę rynków europejskich. A jest co obsługiwać, bowiem Amazfit sprzedaje obecnie naprawdę dużo urządzeń – czołowym rynkiem dla smartwatchy tej marki są Niemcy. Firma jednak swoją europejską działalność rozpoczęła w Hiszpanii, i tam ma do dziś wyjątkowo mocna pozycję. Pozostałe czołowe rynki w Europie dla Amazfit to Włochy i Polska.

 

Rekordowe ISE 2023! Tegoroczna najlepsza w historii.