AB zaprasza na 9. już edycję Nocy IT, organizowanej przez Centrum Kompetencyjne AB S.A., partnerem zbliżającej się konferencji będzie Fujitsu.
Partnerem najbliższej, 9. już edycji Nocy IT, organizowanej przez Centrum Kompetencyjne AB S.A., będzie Fujitsu. Uczestnicy zapoznają się z rozwiązaniami z obszaru komputerów, notebooków i stacji roboczych tej marki oraz zagadnieniami serwerowymi. Wydarzenie wyjątkowo odbędzie się w klubie Firlej przy ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu. Start 12 grudnia o godz. 18.45.
Uczestnicy poznają też odpowiedź na pytanie: Fujitsu Client Computing Devices wczoraj, dziś i jutro… Ewolucja czy rewolucja rozwiązań personalnych? Będzie to również okazja do przedstawienia kierunków rozwoju notebooków, komputerów i stacji roboczych oraz prezentacja rozwiązań dedykowanych zarówno dla użytkowników mobilnych, jak i stacjonarnych. Podczas prezentacji Fujitsu ETERNUS Storage przedstawione zostaną korzyści wynikające z posiadania rozwiązań macierzowych firmy Fujitsu. Odbędzie się także prezentacja na żywo rozwiązania udostępniającego nowoczesnemu środowisku IT funkcję sprzętowego High Availability – Fujitsu Storage Cluster. Uczestniczy wydarzenia będą mogli zobaczyć jak wysoki poziom niezawodności można uzyskać przy zastosowaniu macierzy od Fujitsu.
Tradycyjnie już Noc IT to doskonała okazja do wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów. Dodatkowo swobodna atmosfera panująca podczas wydarzenia sprzyja nieskrępowanej dyskusji i wymianie poglądów. Z racji dużego zainteresowania wydarzeniem organizator uruchomił już możliwość zapisów. Udział jest bezpłatny i decyduje kolejność rejestracji.
Szczegóły o grudniowej edycji Nocy IT, która odbędzie oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: www.nocit.pl
***
Ideą Centrum Kompetencyjnego AB S.A. jest przekazanie wiedzy w teorii i praktyce w odniesieniu do najnowszych technologii IT, a także podniesienie kwalifikacji w zakresie kompetencyjnym. Realizacja tej misji jest możliwa dzięki dostępowi do nowoczesnych technologii wynikającemu z bliskiej współpracy z czołowymi producentami rozwiązań IT. Wyposażenie laboratoriów i infrastruktura sal szkoleniowych zapewnia komfortowe warunki edukacyjne i umożliwia organizację szkoleń w formie wykładów, warsztatów i ćwiczeń praktycznych.
W ramach Centrum Kompetencyjnego przeprowadzane są szkolenia techniczne z zakresu systemów operacyjnych, oprogramowania narzędziowego, administracji i konfiguracji serwerów, a także narzędzi pozwalających na przygotowanie projektów budowy struktury teleinformatycznej firmy. Dzięki umieszczeniu w ofercie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, rozmów handlowych, negocjacji etc., Klienci mogą podnieść także swoje umiejętności interpersonalne w biznesie.