Meta rozpoczyna wdrażanie generatywnych narzędzi AI dla wszystkich reklamodawców

Gigant mediów społecznościowych Meta Platforms poinformował w środę, że rozpoczął wdrażanie narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji (AI), które mogą tworzyć treści takie jak obrazy tła i odmiany tekstu pisanego dla wszystkich reklamodawców. 

W zeszłym tygodniu firma poinformowała, że firmy wkrótce będą mogły wykorzystywać sztuczną inteligencję do przesyłania wiadomości biznesowych w komunikatorach Messenger i WhatsApp, aby nawiązywać kontakt z klientami.

Jak podsumowuje Reuters, portfolio produktów AI firmy Meta obejmuje model językowy Llama 2 oraz chatbot AI o nazwie Meta AI, który może generować odpowiedzi tekstowe i fotorealistyczne obrazy. Firma rozpoczęła testowanie tych narzędzi w maju, udostępniając je wybranej grupie reklamodawców na „placu testowym”. Narzędzia będą dostępne w Menedżerze reklam Meta, a ich wdrożenie zakończy się w przyszłym roku.

Wdrożenie, o którym mowa, jest pierwszą próbą właściciela Facebooka i Instagrama włączenia generatywnej technologii AI do swoich produktów w celu wydobywania ogromnych zasobów danych z przeszłości. Ten proces ma służyć z kolei generowaniu nowych treści, takie jak proza, grafika i kod oprogramowania.

Najpopularniejszym systemem operacyjnym na PC jest…