Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Święto fanów Xiaomi – rozpoczyna się Xiaomi Fan Festival

Xiaomi Technology jest dziś jednym z globalnych liderów rynku smartfonów i innowacji technologicznych. Historia firmy zaczyna się 6 kwietnia 2006 roku, kiedy to przedsiębiorstwo oficjalnie zadebiutowało na rynku w Chinach. Z tej okazji marka przygotowała Xiaomi Fan Festival.

Pierwsza edycja przedsięwzięcia odbyła się w 2012 roku. Od tego momentu wydarzenie organizowane jest co roku w kwietniu, aby upamiętnić start firmy. Początkowo festiwal zainaugurowano w Chinach, z czasem obchody rozszerzyły się na Indie i Indonezję w 2015 roku, by wreszcie wkroczyć na rynek europejski w 2018 roku. Obecnie Xiaomi Fan Festival odbywa się w ponad 40 krajach i regionach na całym świecie.

„Od początku swego istnienia Xiaomi stawiało głos swojej społeczności na pierwszym miejscu. Staramy się odpowiadać na potrzeby i sugestie użytkowników, aby jeszcze bardziej ułatwić im korzystanie z naszych produktów. Xiaomi Fan Festival to tylko jedna z form podziękowania naszym przyjaciołom i zdecydowanie pozostaje jednym z najważniejszych dla nas wydarzeń – komentuje Raymond Meng, Country Manager Xiaomi Polska. – Dziękujemy, że jesteście z nami. Tworzycie te markę tak samo jak my, pracownicy firmy i pozostajecie najważniejszym członkiem rodziny Xiaomi” – podsumował Raymond Meng.

W tym roku Xiaomi Fan Festival rozpoczyna się 2 kwietnia, czyli w dniu, w którym do przedsprzedaży trafia limitowana wersja kolorystyczna tegorocznego hitu – Redmi Note 13 Pro+ 5G. Srebrne wydanie smartfona będzie dostępne o 200 zł taniej, a dodatkowo ozdobi je logo festiwalu, zaś samo urządzenie dostępne będzie w ograniczonej liczbie.

Producent zapowiada szereg innych promocji produktowych, począwszy od 5 kwietnia. Dodatkowo na jego profilach w mediach społecznościowych mają odbywać się różnego rodzaju konkursy. Akcja kończy się 18 kwietnia. Dodatkowo osoby, które odwiedzą autoryzowane sklepy Xiaomi i dokonają zakupu, mogą liczyć na gadżety od marki.

Xiaomi notuje znakomite wyniki za 2023 rok