Damovo Diamentowym Partnerem Avaya w Polsce – Damowo z najwyższym poziomem certyfikacji w ramach programu partnerskiego Avaya Edge.
Firma Damovo poinformowała, że uzyskała status diamentowego partnera firmy Avaya w Polsce. Uzyskanie najwyższego poziomu certyfikacji w ramach programu partnerskiego Avaya Edge jest potwierdzeniem najwyższych kwalifikacji firmy Damovo w zakresie sprzedaży rozwiązań komunikacyjnych Avaya oraz poziomu wiedzy technologicznej.
„Przywiązujemy bardzo dużą wagę do szkoleń i podnoszenia kwalifikacji naszego zespołu. Cieszy nas zatem bardzo potwierdzenie naszego zaangażowania ze strony Avaya. Szczególnie, że współpraca Damovo z firmą Avaya na innych rynkach układa się bardzo pomyślnie. Mamy nadzieję replikować ten sukces również w Polsce.” – powiedziała Paulina Waszkiewicz-Soćko, prezes firmy Damovo Polska.
Damovo jako globalny integrator rozwiązań teleinformatycznych ma bardzo duże doświadczenie we wdrażaniu projektów o skali regionalnej. Obie firmy planują poszerzenie dotychczasowej współpracy. W bieżących działaniach skupią się na zaawansowanych systemach contact center oraz unified communications, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązania Avaya Oceana.
„Wspólnie planujemy budowę silnego zaplecza wdrożeniowego w Polsce. Chcemy poszerzyć grono naszych klientów – wspólnie dotrzeć do obszarów, które wcześniej korzystały w sposób umiarkowany lub zupełnie nie korzystały z innowacyjnych rozwiązań w zakresie Customer czy Team Engagement.” – powiedział Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Poland.
Program partnerski Avaya Edge wspiera partnerów biznesowych firmy Avaya. Program posiada trzy poziomy certyfikacji. Partnerzy uzyskują korzyści, które odpowiadają ich poziomowi certyfikacji.