OPPO wzmacnia zespół komunikacji. Nowo utworzone stanowisko PR Managera, obejmuje Piotr Żaczko, który pokieruje działaniami PR w Polsce.
OPPO wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. Firma rozwija struktury sprzedażowe, poszerza sieć dystrybucyjną a także planuje bardziej intensywną obecność komunikacyjną. W tym nurcie tworzy w zespole komunikacji stanowisko PR Managera, które z początkiem maja 2019 r. objął Piotr Żaczko, który będzie odpowiadał za budowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i jej późniejszą realizację, media i influencer relations, będzie także reprezentował firmę i markę w roli rzecznika prasowego. Raportuje do Mo Zhang, Brand Managera OPPO Polska.
Piotr Żaczko przez ostatnie 10 lat związany był z zespołem komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska, w którym odpowiadał za komunikację PR dla segmentu konsumenckiego. Odpowiadał za stworzenie strategii komunikacji i egzekucję działań PR dla wszystkich produktów B2C na przestrzeni ostatnich 3 lat. Prowadził działania komunikacyjne dla projektów sponsoringowych, zarządzał działaniami PR dla marek T-Mobile i Heyah. Współtworzył projekty wizerunkowe: T-Mobile fashion i Pomoc Mierzoną Kilometrami. Stworzył także i przez lata prowadził kanał T-Mobile Polska na Twitterze.
Piotr Żaczko jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i Podyplomowych Studiów Public Relations w Szkole Głównej Handlowej.