SAS ogłasza współpracę z polskim startupem ONDI w zakresie rozwoju nowoczesnej platformy ubezpieczeniowej, do której wykorzystane będą rozwiązania SAS dzięki którym oferowane będą ubezpieczenia na żądanie.

SAS ogłasza współpracę z polskim startupem ONDI, rozwijającym platformę do zakupu ubezpieczeń. Na mocy podpisanej umowy, firma otrzyma dostęp do najnowszych technologii SAS w obszarze uczenia maszynowego i inteligentnego silnika decyzyjnego real-time. Dzięki wprowadzonym innowacjom produkty oferowane klientom na platformie ONDI będą spersonalizowane i dostosowane do ich możliwości finansowych.

 

Dynamiczny rozwój branży ubezpieczeniowej i rosnąca konkurencja wymaga odpowiedniego wykorzystania technologii, w tym systemów analitycznych. Firma ONDI zdecydowała się na wdrożenie platformy SAS Viya, zapewniającej jednorodne środowisko gotowe do pracy w chmurze, z którego korzystać mogą wszyscy członkowie organizacji – specjaliści data science, analitycy biznesowi, programiści czy kadra zarządzająca. Dodatkowo, możliwość integracji z rozwiązaniami open source pozwala na wykorzystywanie różnych źródeł danych, co w branży ubezpieczeniowej jest niezwykle istotne.

 

Platforma SAS Viya idealnie wpisuje się w model działania ONDI – dostarcza najnowocześniejsze techniki analityczne, potrzebne do wyceny spersonalizowanych produktów oraz skalowalność, niezbędną sektorowi InsurTech z ogromnym potencjałem wzrostu. Z oferowanych rozwiązań korzystają nie tylko firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku, lecz także prężnie rozwijające się startupy, czego przykładem jest współpraca z ONDI mówi Anna Muszyńska, Country Leader SAS Polska.

 

Na bazie oprogramowania SAS Viya, ONDI uruchomi własną platformę sprzedaży ubezpieczeń w innowacyjnym modelu biznesowym, z wykorzystaniem unikalnych rozwiązań produktowych i aktuarialnych. ONDI umożliwi osobom fizycznym zawarcie polisy ubezpieczeniowej na warunkach i w cenie dopasowanej do indywidualnych preferencji oraz potrzeb klienta.

 

Rynek ubezpieczeń się zmienia, klienci oczekują bardziej elastycznych i spersonalizowanych produktów dostępnych na żądanie. W tę potrzebę wpisuje się nasze rozwiązanie, a dzięki narzędziom dostępnym na platformie SAS Viya możemy jeszcze lepiej analizować dane pochodzące z wielu źródeł, szukać odpowiednich korelacji oraz dostosowywać ofertę do klienta w maksymalnie krótkim czasie mówi Dariusz Poniewierka, Prezes firmy NextGenIns1, właściciela marki ONDI.

 

Startup ONDI założony został przez Tomasza Domagalskiego oraz Dariusza Poniewierkę. Obecnie firma pracuje nad pierwszą wersją rozwiązania we współpracy z wybranym zakładem ubezpieczeń.