Vertiv podkreśla zaangażowanie we współpracę z partnerami handlowymi i dystrybutorami, zaprezentowano zasady nowego Programu Partnerskiego Vertiv (Vertiv Partner Program, VPP).
Firma Vertiv zaprezentowała zasady nowego Programu Partnerskiego Vertiv (Vertiv Partner Program, VPP). Główne zmiany objęły trzy obszary: stworzono nowy plan motywacyjny, udostępniono nową wersję portalu dla partnerów oraz rozbudowano ofertę produktową. W ten sposób Vertiv chce podkreślić swoje zaangażowanie we współpracę z partnerami handlowymi i dystrybutorami.
Jednym z filarów VPP jest nowy program motywacyjny VIP (Vertiv Incentive Program). Umożliwia firmom o statusie partnera autoryzowanego i srebrnego zbieranie punktów premiowych i szybkie wymienianie ich na nagrody. Natomiast partnerzy o statusie złotym i platynowym mają zapewnione dodatkowe rabaty.
Ponadto Vertiv przeprojektował portal dla partnerów handlowych, który umożliwia szybką rejestrację projektów, zapewnia dostęp do materiałów marketingowych i sprzedażowych oraz szeregu innych informacji. Udoskonalono takie funkcje portalu, jak szkolenia na żądanie dla partnerów.
– Program VPP stanowi element szerszej strategii, której celem jest umożliwienie rosnącej liczbie partnerów wychodzenie naprzeciw wymaganiom klientów w obszarze przetwarzania brzegowego (edge computing), digitalizacji i innych trendów związanych z centrami danych i szeroko pojmowanym IT – mówi Ireneusz Pacuła, Eastern Europe Channel Director w Vertiv. – Przez ostatnie lata Vertiv angażuje się w pogłębione badania nad zdefiniowaniem czterech podstawowych archetypów przetwarzania brzegowego oraz określeniem zastosowań 5G, które stworzą nowe możliwości sprzedażowe dla Partnerów handlowych.
Oprócz zapewniania narzędzi i programów motywacyjnych wspierających rozwój resellerów, Vertiv nieustannie rozwija ofertę rozwiązań przeznaczonych do sprzedaży w kanale dystrybucyjnym. Nowością produktową jest zasilacz awaryjny UPS Liebert GXT5, który stanowi uzupełnienie serii rozwiązań dla środowisk przetwarzania brzegowego, wprowadzonych do oferty w listopadzie 2018 r. Urządzenie zbudowane zostało w topologii podwójnej konwersji online. Do sprzedaży trafi szereg modeli zapewniających bardzo szeroki zakres mocy – od 700 VA do 20 kVA.