OPPO kładzie nacisk na globalną integrację marki i powołuje prezesów ds. Globalnej Sprzedaży oraz ds. Globalnego Marketingu.

W ramach globalnej integracji firma OPPO tworzy nowe struktury na najwyższych szczeblach zarządu i powołuje ekspertów w swojej dziedzinie, którzy przyczynili się do ukształtowania silnej pozycji marki na rynkach azjatyckich, na stanowiska: Wiceprezesa i Prezesa ds. Globalnej Sprzedaży – Alena Wu oraz Wiceprezesa i Prezesa ds. Globalnego Marketingu – Briana Shen.

 

Działania te związane są z długoterminową strategią rozwoju firmy na arenie międzynarodowej, a ustanowienie nowych struktur ma na celu integrację działań globalnych i zapewnienie klientom z całego świata najwyższej jakości produktów i usług.

 

W OPPO zawsze kierowaliśmy się globalną wizją, dlatego chcemy integrować nasze zasoby by zapewnić stabilny rozwój na arenie międzynarodowej. Jestem przekonany, że Alen Wu i Brian Shen z sukcesem poprowadzą nasz globalny zespół do dalszego rozwoju i tworzenia przełomowych innowacji.” – powiedział Tony Chen, założyciel i CEO OPPO.

 

Przed nominacją na nowe stanowisko Alen Wu pełnił funkcję Prezesa ds. Rynków Zagranicznych w OPPO. Jego efektywny model zarządzania, był jednym z decydujących czynników odpowiadających za sukces OPPO podczas wprowadzenia marki na rynki zagraniczne, a także miał znaczący wpływ podczas budowania globalnego wizerunku marki. Natomiast Brian Shen pełnił funkcje Prezesa ds. Rozwoju Biznesu w Chinach kontynentalnych, nieustannie umacniając wiodącą pozycję OPPO na chińskim rynku. Do jego sukcesów można zaliczyć liczne kampanie marketingowe oraz współpracę z wieloma wpływowymi markami z całego świata.