Vertiv wyróżniony w raporcie 451 Research, za swoje szerokie portfolio, globalny zasięg oraz skupienie uwagi na kanale partnerskim.

W niedawno opublikowanym raporcie, firma analityczna 451 Research z uznaniem przyjęła zmiany zachodzące w Vertiv. Stwierdzono, że firma „przestawiła się na rynek centrów danych, który wymaga odchudzonej struktury kosztów i wynagradza szybkie reagowanie”.

 

Analitycy 451 Research uznali również, że Vertiv „stara się wykorzystać swoje szerokie portfolio i globalny zasięg, aby mieć większy udział w trudnym, ale rozwijającym się rynku centrów danych”. Ponadto, raport autorstwa Daniela Bizo, głównego analityka rynku usług centrów danych i infrastruktury dla 451 Research mówi, że „odświeżony zarząd firmy wykazał, że jest w stanie zwiększyć marże i dostosować się do realiów rynkowych”.

 

„Cieszy fakt, że nasza ciężka praca i wizja firmy zostały docenione, ale przed Vertiv jest jeszcze wiele do zrobienia – powiedział Rob Johnson, CEO Vertiv. – Jak stwierdzono w raporcie, zarówno przemyślane, jak i nieoczekiwanie pojawiające się technologie mogą potencjalnie zakłócić funkcjonowanie naszego przemysłu. Celem Vertiv jest wykorzystanie naszej zwiększonej elastyczności, abyśmy mogli pomóc naszym klientom wykorzystać te zmiany i w rezultacie rozwijać się.”

 

Raport stanowi jedną z pierwszych kompleksowych analiz działań Vertiv od czasu sprzedaży funduszowi Platinum Equity około trzech lat temu. Autorzy doceniają zwiększoną skuteczność widoczną we wzroście firmy oraz wartości jej globalnych operacji (w tym przejęć, które miały miejsce w 2018 roku). Zwrócono również uwagę na zmiany, jakie Vertiv wprowadził w programie partnerskim, a w szczególności na uproszczenie jego reguł i poprawienie jakości współpracy z partnerami kanału dystrybucyjnego.