Usługa Device as a Service (DaaS) firmy Avaya jest już dostępna w Polsce, produkty i rozwiązania firmy Avaya dostępne w elastycznym modelu miesięcznej subskrypcji.

Firma Avaya poinformowała, że najnowsza usługa Device as a Service (DaaS) jest dostępna dla klientów w Polsce. W ramach DaaS przedsiębiorstwa mogą kupować produkty i rozwiązania firmy Avaya w elastycznym modelu miesięcznej subskrypcji zamiast ponoszenia wysokich nakładów początkowych.

 

„Z przyjemnością informujemy o dostępności oferty Device as a Service dla naszych polskich klientów.  — powiedział Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Polska. Dzięki tej usłudze, a także niedawno wprowadzonym ofertom subskrypcji Avaya IX™ oraz usług OneCloud™, klienci mogą teraz zaliczyć koszty oprogramowania, jak i urządzeń firmy Avaya do kosztów operacyjnych.”

 

Usługa Avaya DaaS jest dostępna dla telefonów IP Avaya IX™, oferty Avaya Vantage™, wybranych telefonów konferencyjnych Avaya IX™ — w tym dla niedawno wprowadzonego telefonu konferencyjnego Avaya IX™ Conference Phone B199 — oraz nagradzanego urządzenia Avaya IX™ Collaboration Unit. Urządzenia Avaya IX™ są niezależne od platformy, więc mogą być wdrożone zarówno na w ramach rozwiązań komunikacjnych firmy Avaya, jak i innych firm. Klienci mogą wybrać umowę na rok, trzy lub pięć lat, a w przypadku dłuższego okresu umowy miesięczne koszty są niższe.